roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Primaria Comunei Beresti-Bistrita

Primaria Comunei Beresti-Bistrita
Str.Principala nr.130
Telefon:
Fax: 0234-216018
Email: contact@primariaberestibistrita.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
ANEXA nr. 24 - Sesizare pentru deschiderea procedurii succesorale

Sesizarea pentru deschiderea procedurii succesorale este documentul administrativ necesar în procedura dezbaterii succesorale care se desfăşoară exclusiv în faţa notarului public competent sau a instanţei judecătoreşti în a cărei rază teritorială a avut ultimul domiciliu defunctul. Anexa 24 nu atestă calitatea de moştenitor şi nici dreptul de proprietate asupra bunurilor mobile sau imobile deţinute de defunct.

Dovada calităţii de moştenitor legal sau testamentar, precum şi dovada dreptului de proprietate al moştenitorilor acceptanţi asupra bunurilor din masa succesorală în cota care se cuvine fiecăruia, se constată prin certificatul de moştenitor eliberat de notarul public, conform art.1132 din Codul civil.

PROCEDURA
Eliberare atestat producator
Eliberarea atestatului de producator conform Legii 145/2014
PROCEDURA
Formular fose septice

Autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate.

PROCEDURA
Certificat fiscal pentru persoane fizice

Certificatul de atestare fiscală se eliberează pe baza datelor cuprinse în evidența creanțelor fiscale a organului fiscal central competent și cuprinde obligațiile fiscale restante existente în sold în ultima zi a lunii anterioare depunerii cererii și nestinse până la data eliberării acestuia, precum și alte creanțe bugetare individualizate în titluri executorii emise potrivit legii și existente în evidența organului fiscal central în vederea recuperării.

În consecință, solicitantul va obține certificat de atestare fiscală numai dacă este la zi cu plata obligațiilor datorate bugetului local.

PROCEDURA
Radiere mijloc transport PF

Radierea din evidentele fiscale a mijlocelor de transport aflate in posesia persoanelor fizice.

PROCEDURA
Adeverinta necesara pentru eliberarea actului de identitate (CI) sau obtinere viza flotant
Prin aceasta adeverinta se dovedeste ca persoana respectiva este inscrisa in Registrul Agricol al Comunei Beresti-Bistrita.
Este necesara in vederea eliberarii cartii de identitate sau obtinerea vizei de flotant.
PROCEDURA
Acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei
Alocatia pentru Sustinerea Familiei este o forma de sprijin pentru familiile cu venituri reduse care au in crestere si ingrijire copii in varsta de pana la 18 ani.
Cuantumul lunar al alocatiei este stabilit prin raportare la indicatorul social de referinta ISR
Conditii de acordare
Alocatia se acorda pe baza de cerere si declaratie pe propria raspundere insotita de actele doveditoare privind componenta familiei, veniturile acesteia si, dupa caz, privind frecventarea cursurilor scolare de catre copiii aflati in intretinere. Actele se inregistreaza la primaria localitatii in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta familia
Pentru solutionarea cererii privind acordarea alocatiei de sustinere, se va afectua ancheta sociala la domiciliul sau, dupa caz, la resedinta familiei.
Stabilirea dreptului la alocatie si a cuantumului acesteia se face prin dispozitia scrisa a primarului, iar dreptul la alocatie se acorda incepand cu luna urmatoare inregistrarii cererii.
In vederea respectarii conditiilor de acordare a alocatiei se efectueaza anchete sociale la un interval de 12 luni sau ori de cate ori este nevoie.
Obligatiile beneficiarilor
Titularul alocatiei este obligat sa depuna periodic dupa stabilirea dreptului la alocatie o declaratie pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile realizate de membrii acesteia


PROCEDURA
Înregistrarea terenurilor in vederea stabilirii impozitului/taxei pe teren, pentru persoane juridice
Prezenta procedură reglementează modul de înregistrare a terenurilor în evidența fiscală, în vederea stabilirii impozitului pe teren, în cazul persoanelor juridice.
PROCEDURA
Înregistrarea cladirilor in vederea stabilirii impozitului/taxei pe cladiri, pentru persoane fizice
Inregistrarea clădirilor în evidentele fiscale, în vederea stabilirii impozitului pe clădiri, în cazul persoanelor fizice.
PROCEDURA
Prelungirea certificatului de urbanism
Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism) insotita de certificatul de urbanism emis, in original.
Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acestuia.
PROCEDURA
Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor

Prezenta procedură reglementează modul de transmitere a înștiințării privind începerea execuției lucrărilor autorizate.

PROCEDURA
Proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor

Prezenta procedură reglementează modalitatea de emitere a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cadrul Primăriei Comunei Beresti-Bistrita.

PROCEDURA
Cerere pentru eliberarea autorizatiei privind lucrarile de racorduri si bransamente la retelele publice de apa, canalizare, gaze, energie electrica

Informatii utile pentru racordarea la reteaua de distributie a energiei electrice ( pasi de urmat) :

-depunerea cererii de racordare si a documentelor de care ai nevoie ( cerere emitere Aviz Tehnic de Racordare-ATR, cerere aviz de amplasament, documentatie in functie de categoria constructiei sau instalatiei)

-stabilirea solutiei de racordare la retea

-emiterea ATR- valabil 12 luni de la data emiterii

-solicitarea contractului de racordare si alegerea operatorului care va proiecta/executa instalatia electrica

-proiectarea si executia lucrarilor de racordare. Demararea lucrarilor de executie se face numai dupa ce:

a) se achita tariful de racordare,

b) se prezinta autorizatia de construire a obiectivului,

c) se obtine autorizatia de construire a lucrarilor de racordare,

d) se incheie contractul de superficie/uz/servitute dupa caz

-punerea in functiune

-depunerea dosarului instalatiei de utilizare

-emiterea certificatului de racordare

-punerea sub tensiune finala si racordarea

PROCEDURA
Documente necesare pentru vanzare-cumparare terenuri agricole situate in extravilan
Vanzarea terenurilor agricole situate in extravilan, fara respectarea dreptului de preemptiune sau fara obtinerea avizelor, este interzisa si se sanctioneaza cu nulitate absoluta.

Vanzarea terenurilor de catre persoanele fizice/juridice se poate face cu respectarea dreptului de preemptiune, in ordinea rangului preemptorilor.

Publicitatea ofertei de vanzare a terenurilor agricole situate in extravilan - persoana care doreste sa vanda, trebuie sa inregistreze, la Primaria pe a carei raza administrativa se afla terenul, o cerere prin care se solicita afisarea ofertei de vanzare a suprafetei respective, pentru instiintarea preemptorilor. In termen de 5 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii, Primaria va afisa oferta de vanzare, timp de 45 de zile lucratoare, la sediul sau. De asemenea, in termen de 10 zile, Primaria are obligatia de a notifica titularii dreptului de preemptiune privind inregistrarea ofertei de vanzare. In cazul neexercitatii dreptului de preemptiune, potentialii cumparatori pot depune la Primarie un dosar care sa cuprinda documentele doveditoare privind indeplinirea conditiilor, in termen de 30 zile de la expirarea termenului de 45 zile lucratoare sus-mentionat. In cazul neexercitarii dreptului de preemptiune si daca niciunul dintre potentialii cumparatori de mai sus, in termenul legal, nu indeplineste conditiile pentru a putea cumpara terenul agricol extravilan, instrainarea acestuia prin vanzare se poate face catre orice persoana fizica sau juridica, in conditiile legii.
PROCEDURA
Eliberare autorizatie de construire

Autorizatia de constructie - AC - reprezinta actul eliberat de autoritatea publica locala, in baza caruia solicitantul poate efectua lucrari de constructie. Autorizatia de constructie este eliberata de Serviciul de Urbanism din cadrul Primariei / sectorului in care se afla terenul.

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii si se poate prelungi cu inca 12 luni., interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.
Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

PROCEDURA
Alocația de stat pentru copii

Alocația de stat pentru copii se acordă tuturor copiilor în vârstă de până la 18 ani, fără discriminare. Alocația de stat pentru copii se acordă și tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani, care urmează cursurile învățământului liceal sau profesional, organizate în condițiile legii, până la terminarea acestora, mai puțin celor care repetă anul școlar, cu excepția celor care repetă din motive de sănătate, dovedite cu certificat medical.

Beneficiază de alocație de stat pentru copii și copiii cetățenilor străini și ai persoanelor fără cetățenie rezidenți, în condițiile legii, în România, dacă locuiesc împreună cu părinții.

Acest drept poate fii solicitat de oricare dintre părinții firești ai copilului, precum și persoana care a adoptat un copil, cu condiția să îndeplinească criteriile de eligibilitate.

PROCEDURA
Declaratie taxa de salubrizare persoane fizice

Calculul taxei de salubritate pentru persoane fizice se face pe baza declarației privind stabilirea taxei de salubrizare pentru persoane fizice, al cărui termen de depunere este 30 de zile de la data dobândirii proprietății sau de la apariția oricăror modificări in ceea ce privește numărul de persoane care locuiesc in imobil.

Plata taxei de salubrizare se face in doua rate egale:

-pana la 31 martie

-pana la 30 septembrie

Persoanele fizice sau juridice care platesc taxa de salubritate cu anticipatie pana la 31 martie, pentru tot anul in curs, vor beneficia de o bonificatie de 10%.

Pentru neplata taxei la termenele anuntate, contribuabilii datoreaza majorari de intarziere de 1%, pentru fiecare luna sau fractiune de luna, incepand cu ziua imediat urmatoare termenului de scadenta si pana la data stingerii sumei datorate inclusiv.

! Pentru persoanele fizice, se va recalcula taxa datorata in situatiile in care vor aduce documente justificative (dovada ca nu mai locuiesc pe raza comunei, dovada ca locuiesc in caminul liceului/universitatii, dovada ca au fost plecati din localitate, printr-un contract de munca minim 6 luni).

PROCEDURA
Declarare mijloc de transport PF/PJ

Procedura de declarare a mijloacelor de transport persoane fizice/persoane juridice

PROCEDURA
Eliberarea carnetului de comercializare a produselor
Eliberarea carnetului de comercializare a produselor conform Legii 145/2014
PROCEDURA
Procedura restituire amenzi

Restituirea sumelor achitate în plus prin poprire, amenzile achitate și apoi câștigate în instanță etc.

PROCEDURA
Afișarea ofertelor de vânzare terenuri persoane fizice/ juridice

Avizul necesar înstrăinării terenurilor agricole din extravilan poate fi solicitat de orice persoană care are în proprietate terenuri agricole în extravilan, în vederea vânzării.

Pentru aplicarea prevederilor prezentei proceduri, primăriile au următoarele atribuţii (conform Ordinul Nr. 719/740/M.57/2333 din 12 mai 2014 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea titlului I din Legea nr. 17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor comerciale ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului):

a) înregistrează cererea vânzătorului, însoţită de oferta de vânzare a terenului agricol şi de documentele justificative prevăzute la art. 5 alin. (1) din prezenta anexă;

b) înfiinţează, organizează şi gestionează Registrul de evidenţă a ofertelor de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan, pe suport hârtie şi în format electronic, care să cuprindă cel puţin informaţii privind datele de identificare ale vânzătorului, suprafaţa de teren agricol situată în extravilan oferită spre vânzare, categoria de folosinţă a acestora, preţul de vânzare, amplasamentul identificat prin tarla şi parcelă sau, după caz, amplasamentul terenurilor stabilit prin planul de amplasament şi delimitare a imobilului întocmit în sistemul naţional de proiecţie Stereografic 1970, eliberat de oficiul teritorial ca urmare a recepţiei documentaţiei cadastrale pentru imobilul în privinţa căruia s-a solicitat avizul, procesele-verbale încheiate pentru fiecare etapă a procedurii, adeverinţele eliberate în vederea vânzării libere a terenurilor, precum şi orice corespondenţă referitoare la realizarea procedurii;

c) afişează oferta de vânzare la sediul primăriei şi pe site-ul propriu, după caz, cu respectarea prevederilor art. 6 alin. (2) din lege;

d) pe baza informaţiilor cuprinse în oferta de vânzare, transmit lista preemptorilor la structura centrală, respectiv la structurile teritoriale, după caz. Lista preemptorilor se afişează la sediul primăriei, după caz, şi pe site-ul propriu;

e) transmit la structura centrală, respectiv la structurile teritoriale, după caz, dosarul tuturor actelor prevăzute la lit. a);

f) în perioada prevăzută la art. 6 alin. (2) din lege, înregistrează şi afişează la sediul primăriei şi pe site-ul propriu, după caz, toate comunicările de acceptare a ofertei de vânzare a terenului, depuse de oricare dintre preemptorii cuprinşi în lista preemptorilor sau de oricare alţi preemptori necuprinşi în listă şi care dovedesc ulterior întocmirii listei această calitate prin acte justificative, în vederea exercitării dreptului de preempţiune pentru oferte de vânzare în cauză;

g) transmit la structura centrală, respectiv la structurile teritoriale, după caz, în copie, toate comunicările de acceptare a ofertei de vânzare a terenului, depuse de oricare dintre preemptori în perioada prevăzută la art. 6 alin. (2) din lege, însoţite de documentele prevăzute la art. 6 alin. (2) din prezenta anexă;

h) adoptă măsurile organizatorice necesare pentru desfăşurarea la sediul primăriei a procedurilor referitoare la exercitarea dreptului de preempţiune şi de alegere a potenţialului cumpărător, cu respectarea strictă a dispoziţiilor art. 7 din lege;

i) încheie procesul-verbal de constatare a derulării fiecărei etape procedurale prevăzute la art. 7 din lege, prin care se consemnează în detaliu activităţile şi acţiunile desfăşurate;

j) după comunicarea şi înregistrarea deciziei privind alegerea de către vânzător a preemptorului potenţial cumpărător, transmit la structura centrală, respectiv la structurile teritoriale, după caz, numele şi datele de identificare ale acestuia, precum şi copiile tuturor proceselor-verbale prevăzute la lit. i);

k) în cazul în care niciun preemptor nu comunică acceptarea ofertei vânzătorului, iar vânzarea terenului este liberă în condiţiile legii, eliberează vânzătorului o adeverinţă care atestă că s-au parcurs toate etapele procedurale privind exercitarea dreptului de preempţiune şi că terenul este liber la vânzare, la preţul prevăzut în oferta de vânzare şi pentru suprafaţa menţionată în actele de proprietate sau suprafaţa rezultată din măsurătorile cadastrale, înscrisă în cartea funciară conform Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. O copie a acesteia, însoţită de copiile tuturor proceselor-verbale prevăzute la lit. i), este transmisă structurii centrale, respectiv structurilor teritoriale, după caz;

l) transmite vânzătorului adeverinţa însoţită de o copie certificată de conformitate cu originalul a ofertei de vânzare. O copie a adeverinţei se transmite structurii centrale sau structurii teritoriale, după caz.

PROCEDURA
Acordare stimulent de inserție
Persoanele eligibile (au realizat timp de 12 luni, din cei 2 ani anterior nașterii copilului, venituri din salarii, venituri din activități independente, venituri din activități agricole, ori s-au aflat în una sau mai multe dintre situațiile, denumite perioadei asimilate) care în perioada în care sunt îndreptățite să beneficieze de concediul pentru creșterea copilului, obțin venituri supuse impozitului au dreptul la un stimulent de inserție în cuantum lunar de 50% din cuntumul minim al indemnizației lunare pentru creșterea copilului.
Pentru persoanele care obțin venituri supuse impozituluicu cel puțin 60 de zile înainte de împlinirea de către copil a vârstei de 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, acordarea stimulentului de inserție se fce până la împlinirea de către opil vârstei de 3 ni, respectiv 4 ani, în cazul copilului cu handicap.
De acest drept poate beneficia oricare dintre părinții firești ai copilului, precum și persoana care a adoptat un copil, cu condiția să îndeplinească criteriile de eligibilitate.
PROCEDURA
Declaratie taxa de salubrizare persoane juridice

Plata taxei de salubrizare se face in doua rate egale:

-pana la 31 martie

-pana la 30 septembrie

Persoanele fizice sau juridice care platesc taxa de salubritate cu anticipatie pana la 31 martie, pentru tot anul in curs, vor beneficia de o bonificatie de 10%.

Pentru neplata taxei la termenele anuntate, contribuabilii datoreaza majorari de intarziere de 1%, pentru fiecare luna sau fractiune de luna, incepand cu ziua imediat urmatoare termenului de scadenta si pana la data stingerii sumei datorate inclusiv.

Persoanele juridice care au sediul social pe raza comunei Beresti-Bistrita, dar nu efectueaza pe raza comunei nicio activitate, platesc doar o persoana la gunoi- administratorul societatii.

In cazul persoanelor juridice, calculul taxei de salubritate se face pentru persoanele angajate care desfasoara activitate minim 10 zile/luna, indiferent de numarul de ore lucrate. La declaratiile de impunere, se vor face modificari in timpul anului, prin declaratii rectificative. Termenul de depunere a declaratiei rectificative este de 30 zile de la data modificarii aparute.

Pentru persoanele juridice se va recalcula taxa datorata, in situatiile in care vor proba cu documente justificative (concedii de orice tip, ordine de deplasare, state de plata distincte pentru punctele de lucru) ca au angajati care nu desfasoara activitati pe raza comunei Beresti-Bistrita.

PROCEDURA
Prelungirea autorizatiei de construire
Pentru prelungirea valabilitaii autorizatiei de construire se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.12 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire) insotita de autorizatia de construire emisa, in original.
Cererea pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acesteia.
Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii autorizatiei de construire, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia. Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Compartiment Urbanism.
PROCEDURA
Adeverinta pentru obtinerea subventiilor APIA
Prezenta procedura reglementeaza modalitatea prin care se elibereaza adeverintele, în vederea obținerii subvențiilor de la APIA (PF/PJ), in cadrul Primariei comunei Beresti-Bistrita.
PROCEDURA
Contract de instrainare-dobandire a unui mijloc de transport. (model)
Formular TIP ce contine datele de identificare a persoanei care instraineaza, respectiv dobandeste mijlocul de transport.
PROCEDURA
Acordare indemnizatie crestere copil pana la varsta de 2 ani, respectiv 3 ani in cazul copilului cu handicap
Întocmirea dosarelor de indemizația creșterea copilului, stimulent de inserție, indemnizația lunară pentru îngrijirea copilului cu vârstă între 3-7 ani (copil cu dizabilitate), indemnizația lunară pentru program de lucru redus, sprijin lunar pentru îngrijire copil 0-3 ani, sprijin lunar pentru îngrijire copil 3-7 ani, supliment de indemnizația copilului. Trasmiterea către Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bacau, pe baza borderou, dosarelor întocmite.
PROCEDURA
Acordarea venitului minim garantat ( VMG) conform L. 416/2001

​Ajutorul social se acorda familiilor si persoanelor singure, cetateni romani sau straini, precum si persoanelor fara locuinta aflate in situatie de nevoie, care traiesc în adaposturi improvizate.
​Familiile si persoanele singure ale caror venituri se situeaza sub nivelul lunar al venitului minim garantat stabilit prin ordonanta de urgenta. Cuantumul lunar al Venitului Minim Garantat (VMG) este stabilit prin raportare la indicatorul social de referinta ISR a carui valoare este stabilita prin lege.

Conditii de acordare

Cererea si declaratia pe propria raspundere, precum si celelalte acte doveditoare privind componenta familiei si veniturile realizate, se inregistreaza la primaria localitatii in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta titularul
Pentru solutionarea cererii privind acordarea ajutorului social, se va afectua ancheta sociala la domiciliul sau, dupa caz la resedinta solicitantului, ori la locul desemnat de solicitant in cazul celor fara locuinta.
Acordarea sau, dupa caz, neacordarea dreptului la ajutor social se face prin dispozitia scrisa a primarului, iar dreptul la ajutorul social se acorda incepand cu luna urmatoare inregistrarii cererii. In vederea urmaririi respectarii conditiilor de acordare a dreptului la ajutorul social, se efectueaza anchete sociale la un interval de 3 luni sau ori de cate ori este nevoie.

PROCEDURA
Stimulent educational Tichete sociale pentru gradinita
Tichetele sociale pentru grădiniță se acordă în cadrul unui program de interes național care urmărește creșterea accesului la educație prin stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor din familii defavorizate, modalitatea de identificare a beneficiarilor fiind stabilită prin hotărâre a Consiliului local.
Beneficiarul stimulentului este copilul, iar titularul tichetului social pentru grădiniţă este reprezentantul familiei, respectiv reprezentantul legal al copilului.
Dreptul la stimulent se acordă începând cu luna în care beneficiarul îndeplineşte criteriile de eligibilitate și se acordă lunar pe perioada participării copilului la activităţile organizate în cadrul unităţilor din învăţământul preşcolar, în perioada septembrie - iunie.
Tichetele sociale se emit numai de către unitățile autorizate de Ministerul Finanțelor Publice. Autorizația de funcționare se acordă potrivit criteriilor stabilite de MFP, prin ordin al ministrului.
Titularul poate utiliza tichetul social pentru grădiniţă în perioada de valabilitate, numai pentru achiziţionarea de produse alimentare, de igienă, de îmbrăcăminte şi/sau rechizite, exclusiv de la operatorii economici care comercializează produsele prevăzute de lege cu care unitatea emitentă are încheiate contracte de servicii specifice sectorului de tichete sociale.
Se interzic titularului:
a) solicitarea şi/sau primirea unui rest de bani la tichetul social pentru grădiniţă, în cazul în care suma corespunzătoare produselor solicitate este mai mică decât valoarea nominală a tichetului;
b) comercializarea tichetelor sociale pentru grădiniţă în schimbul unor sume de bani şi/ori altor bunuri şi/ori servicii;
c) utilizarea tichetelor sociale pentru grădiniţă în magazine, locaţii, unităţi, pieţe de orice fel care nu vând produse alimentare, de igienă, de îmbrăcăminte şi/sau rechizite şi nu au afişate la intrare autocolantele speciale ale unităţii emitente;
d) utilizarea tichetelor sociale pentru grădiniţă pentru achiziţionarea altor produse decât alimentare, de igienă, de îmbrăcăminte şi/sau rechizite.
PROCEDURA
Acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței în sezonul rece

Ajutoarele pentru încălzirea locuinţei și suplimentele pentru energie se acordă pe bază de cerere însoţită de actele doveditoare privind componenţa familiei, veniturile acesteia și sistemul de încălzire utilizat. La completarea cererii, titularul are obligaţia de a menţiona corect componenţa familiei, veniturile membrilor acesteia, precum şi bunurile mobile şi imobile deţinute.

Titularul ajutorului pentru încălzirea locuinţei și/sau a suplimentului pentru energie este reprezentantul familiei sau, după caz, persoana singură care îndeplineşte condiţiile legale de acordare a ajutorului, care solicită acordarea acestuia şi care poate fi după caz; proprietarul locuinţei, succesorul de drept al acestuia, persoana care a înstrăinat locuința în baza unui contract de vânzare-cumpărare cu clauză de întreţinere sau cu drept de habitație, titularul contractului de închiriere, comodat, concesiune al acestuia ori alt membru de familie major şi împuternicit de proprietarul locuinţei sau de titularul contractului de închiriere ori, după caz, reprezentantul legal al persoanei singure care nu a împlinit vârsta de 16 ani.

PROCEDURA
Autorizatia de functionare pentru activitatea desfasurata la punctele de lucru fixe

Procedura se adreseaza persoanelor juridice.

Procedura pentru autorizarea punctelor de lucru ale unei societati de tipul: SRL (Socieatate cu Raspundere Limitata), PFA (Persoana Fizica Autorizata), ÎI (Întreprindere Individuala).

Documentele de intrare vor fi pregatite (în copie scanata) si trimise prin intermediul procedurii, dupa care se va face prezentarea personala la sediul primariei, unde se va achita taxa de autorizare ( dupa caz) si apoi se va ridica autorizatia de functionare.

PROCEDURA
Certificat de urbanism
Certificatul de Urbanism (CU) este un prim pas al procesului de autorizare a lucrărilor sau modificărilor, document ce este emis de Direcția de Urbanism din cadrul primăriei pe raza căreia se află terenul sau construcția pe care se va face investiția.
Rolul unui Certificat de Urbanism: informează cu privire la principalele caracteristici ale construcțiilor care se pot executa pe un teren și specifică tipul de documentații care sunt necesare pentru obținerea autorizației de construire, inclusiv avizele și acordurile necesare.
PROCEDURA
Certificat de atestare a edificarii/extinderii constructiei
Prezenta procedură reglementează modalitatea de eliberare a certificatului de atestare a edificării / extinderii construcţiei în cadrul Primăriei Comunei Beresti-Bistrita.
PROCEDURA
Înregistrarea terenurilor în vederea stabilirii impozitului/taxei pe teren, pentru persoanele fizice
Procedura se adresează persoanelor fizice care trebuie să declare dobândirea unui teren.
Termen de declarare - 30 de zile de la data actului de dobandire.
PROCEDURA
Certificat de nomenclatura stradala si adresa
Documente necesare si etape de urmat pentru obtinerea cetificatului de nomenclatura stradala.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro