Proceduri pentru cetățeni
Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România este emis și eliberat de colegiul teritorial al Colegiului Medicilor din România în a cărui rază își are, după caz, domiciliul/ reședința sau locul de muncă/ unitatea la care urmează să își desfășoare activitatea mediculi solicitant.- Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România se acordă la cerere, persoanelor prevăzute de art. 376, alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
a) dețin un titlu oficial de calificare în medicină, în sensul art. 377, alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
b) nu se găsesc în vreunul dintre cazurile de nedemnitate sau de incompatibilitate prevăzute de lege;
c) sunt apte din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de medic;
d) nu au întrerupt exercitarea profesiei pe o perioadă mai mare de 5 ani sau au obținut diploma de licență în ultimii 5 ani.
Permite accesul si desfasurarea activitatilor de constructii si amenajari turistice, de agrement sau de alta natura în zona de frontiera, pe adâncimea de 500 metri de la linia de frontiera catre interior.
Permite accesul si desfasurarea pescuitului în scop stiintific (care se poate efectua cu orice fel de unelte inclusiv din categoria celor interzise, pe tot parcursul anului, atât pe timp de zi cât si pe timp de noapte).
Permite accesul si desfasurarea activitatilor de constructii si amenajari turistice, de agrement sau de alta natura în zona de frontiera, pe adâncimea de 500 metri de la linia de frontiera catre interior.
Unitatea Centrala sau filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Unitatea Centrala sau filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Unitatea Centrala sau filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Operatorul economic solicită autorității competente emiterea autorizației zootehnice de funcționare. În acest sens, va depune documentația completă prin intermediul sistemului informatic de utilitate publică, Punctul de contact unic electronic. În cazul în care, persoana desemnată pentru evaluarea documentației constată că aceasta este incompletă, solicită operatorului economic completările și precizările necesare, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului cu documentația. În cazul în care, documentația este completă, specialiști ai ANZ-ului, desemnați prin decizia directorului general, verifică la fața locului îndeplinirea criteriilor de autorizare, întocmesc raportul de evaluare și propun eliberarea autorizației zootehnice de funcționare. În cazul în care o cerere este respinsă pentru motive de natură procedurală, solicitantul este informat în cel mai scurt termen, dar nu mai mult de 5 zile lucrătoare.
Procedura stabilește succesiunea logică a operațiilor ce trebuie efectuate pentru realizarea activității de autorizare a persoanelor juridice care comercializează detectoare de metale, documentele necesare și rezultate, precum și circuitul acestora.
În baza Legii nr. 266/2002, republicata, pentru a putea produce seminte si material saditor pe teritoriul României, un operator economic, persoana fizica sau juridica, trebuie sa fie înregistrat de catre autoritatea competenta, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Inspectia Nationala pentru Calitatea Semintelor, în acest scop.
aa
În vederea procurării, deţinerii, portului şi folosirii armelor şi muniţiilor, persoanele fizice vor depune certificatul medical, în original şi în copie, eliberat de o unitate sanitară, publică sau privată, autorizată.
Instituții înrolate în portal
Un total de 124 de instituții ce furnizează servicii pentru cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Proceduri pentru cetățeni
Un total de 2173 de proceduri pentru cetățeni au au fost configurate în PDURo și pot fi accesate.
Solicitări transmise de către cetățeni
Un total de 12435 de solicitări au au fost transmise către PDURo de la lansarea portalului.
Utilizatori PDU - Cetățeni
Un total de 8926 de cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Share your opinion
Provide your opinion about the content of this page. You can leave a comment about what we can improve. You will not receive a response to your comment. Use the contact form to clarify any questions regarding the information and services available on this portal.
Help us improvei
