Online
Reclamație administrativă (1)
Procedura menționează modalitatea de asigurare a liberului acces la informaţiile de interes public a cetăţeanului sau a altor părţi interesate (mass-media, O.N.G. etc.) conform prevederilor Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în cadrul Primăriei. Prin această procedură se urmăreşte asigurarea unui circuit corect, eficient, operativ şi legal al cererilor de informaţii de interes public.
Procedura operaţională vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României. Procedura stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public. Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituției publice, ale cetățeniilor, ale salariațiilor instituției publice.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Title
Value
Currency
Sunt aplicabile prevederile art. 21 și 22 din Legea nr. 544/2001.
Share your opinion
Provide your opinion about the content of this page. You can leave a comment about what we can improve. You will not receive a response to your comment. Use the contact form to clarify any questions regarding the information and services available on this portal.
Help us improvei
Can't find what you're looking for? Use the support form or contact us.
