Online
Autorizare de functionare a furnizorilor privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si de transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene
Procedura implică colaborarea cu Compartimentul de epidemiologie, specialiști care fac parte din comisia de inspecție: medic cu specialitate urgență, specialist ATI și inginer.
- Cererile ce se pun la dispoziția solicitanților fiind precizate documentele ce sunt necesare conform ORDIN MS. Nr. 1519 din 2 decembrie 2009;
- Documentele înregistrate cu nr. de intrare sunt completate cu datele prevăzute de ordinal mai sus amintit;
- Dosarul cu documentele se analizează în cadrul compartimentului și dacă este complet, se solicită întrunirea comisiei de inspecție, pentru autorizare. Din componenţa comisiei vor face parte obligatoriu un inginer auto dintr-o structură publică care deţine ambulanţe în dotare, precum şi 2 medici cu specialitatea medicină de urgenţă sau anestezie terapie intensivă care activează inclusiv într-o structură prespitalicească;
- Membrii comisiei de inspecție se deplasează la locația solicitantului și evaluează veridicitatea documentelor cuprinse în dosar, în funcție de competențele fiecărui membru al comisiei de inspecție. Costul de deplasare, cazarea membrilor comisiei, precum şi diurna vor fi suportate de către furnizorii privaţi de servicii/serviciul public care solicită autorizarea şi vor fi calculate conform Hotărârii Guvernului nr. 1.860/2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului, cu modificările şi completările ulterioare.
- Întrunirea comisiei de autorizare se va face în termen de 30 zile de la depunerea cererii solicitantului.
- Eliberarea autorizației se face conform modelului de autorizaţie emis de direcţiile de sănătate , prevăzut în Ordinul MS nr. 1519/2009. La data depunerii dosarului în vederea autorizării, termenul de expirare al acesteia trebuie să nu fie mai mic de 60 de zile. Autorizaţia de funcţionare a furnizorilor privaţi de servicii de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi de transport medical asistat şi transport sanitar neasistat şi a serviciilor publice se eliberează de Direcţia de Sănătate Publică Alba pe baza raportului de inspecţie întocmit de comisia de inspecție.
- Perioada de valabilitate iniţială a autorizaţiei este de 3 ani. Comisia nominalizată de direcţia de sănătate publică judeţeană va întocmi un nou raport de inspecţie şi va propune directorului coordonator:
a) prelungirea perioadei de valabilitate a autorizaţiei de funcţionare pe o perioadă de 5 ani, în condiţiile în care raportul de inspecţie este favorabil;
b) suspendarea temporară a activităţii conform art. 7;
c) prelungirea perioadei de valabilitate a autorizaţiei de funcţionare pe o perioadă de 6 luni în vederea remedierii deficienţelor constatate, dacă acestea nu sunt de natură a pune viaţa pacienţilor în pericol;
d) retragerea autorizaţiei de funcţionare.
- Autorizaţia de funcţionare se eliberează pentru unul sau mai multe domenii de activitate, după cum urmează:
a) asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat;
b) consultaţii de urgenţă şi transport sanitar neasistat.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Title
Value
Currency
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun
Share your opinion
Provide your opinion about the content of this page. You can leave a comment about what we can improve. You will not receive a response to your comment. Use the contact form to clarify any questions regarding the information and services available on this portal.
Help us improvei
Can't find what you're looking for? Use the support form or contact us.
