Online
URBANISM - Emitere aviz de oportunitate
Prezenta procedură reglementează emiterea avizului de oportunitate de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii avizului de oportunitate solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:
- Cerere pentru emiterea avizului de oportunitate - formular;
- Certificatul de urbanism, în copie;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii;
- Studiul de oportunitate;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea avizului de oportunitate este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Title
Value
Currency
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.
Share your opinion
Provide your opinion about the content of this page. You can leave a comment about what we can improve. You will not receive a response to your comment. Use the contact form to clarify any questions regarding the information and services available on this portal.
Help us improvei
Can't find what you're looking for? Use the support form or contact us.
