roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Primaria Comunei Telciu

Primaria Comunei Telciu
TELCIU 744B
Telefon:
Fax: 0263369004
Email: primariatelciu_bn@yahoo.com

Available procedures

PROCEDURA
Accesul la informațiile de interes public
Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.
Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.
PROCEDURA
Adeverinta necesara pentru cartea de identitate
​Adeverinta necesara pentru Serviciul Public Comunitar Pentru Evidenta Persoanelor Nasaud.
PROCEDURA
Emitere certificat de urbanism
Potrivit prevederilor art. 6 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 50/1991, certificatul de urbanism este un act de informare privind regimul juridic, economic şi tehnic al imobilului, precum şi cerinţele urbanistice specifice amplasamentului, determinate în conformitate cu prevederile documentaţiilor de urbanism avizate şi aprobate, document care se eliberează, la cerere, oricărui solicitant - persoană fizică sau persoană juridică - nefiind necesară prezentarea titlului asupra imobilului sau a altui act care să ateste dreptul de proprietate.
Potrivit Legii nr. 50/1991, certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de
construcţii.
Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism:


(1) Pentru emiterea certificatului de urbanism, solicitantul - orice persoană fizică sau juridică interesată - trebuie să depună la emitent o documentaţie cuprinzând:

a) cererea-tip (formularul-model F.1 - cerere pentru emiterea certificatului de urbanism), în conformitate cu precizările privind completarea acesteia, cuprinzând:

1. elementele de identificare a solicitantului;

2. elementele de identificare a imobilului pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism, respectiv localitate, număr cadastral şi număr de carte funciară, în cazul în care legea nu dispune altfel;

3. elementele care definesc scopul solicitării;

b) planuri cadastrale/topografice, cu evidenţierea imobilelor în cauză, astfel:


1. pentru imobilele neînscrise în evidenţele de cadastru şi publicitate imobiliară: plan de încadrare în zonă, la una din scările 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000, 1:500, după caz, eliberat, la cerere, de către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară;


2. pentru imobilele înscrise în evidenţele de cadastru şi publicitate imobiliară: extras din planul cadastral de pe ortofotoplan şi extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate, la cerere, de către biroul de cadastru şi publicitate imobiliară.

c) documentul de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism, în copie.

Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro