Primaria Municipiului Zalau
Available procedures
Completarea in doua exemplare a cererii tip de catre beneficiar, achitarea sumei aferente pentru tonaj
Se furnizează informațiile necesare privind datele din Registrul Agricolo despre terenul din proprietate sau în folosință, categoria de folosință teren, identificarea pe parcele, blocurile fizice ale terenurilor |
Accesul petenților la schițe și planurile parcelare ale terenurilor |
Procedura descrie procesul de emitere, prelungire a certificatelor de urbanism și a autorizaţiilor de construire/desființare, precum și stabilirea responsabilităţilor privind verificarea documentelor depuse în scopurile sus-menționate, realizate prin intermediul structurii de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi executării lucrărilor de construcţii Direcția Urbanism – Arhitect Șef, Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului din cadrul Primăriei Municipiului Zalău. |
Se furnizează informațiile necesare privind eliberarea/vizarea carnetului de producător |
Se furnizează informațiile solicitate care se încadrează în categoria informațiilor de interes public potrivit legii |
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea adeverintei, din care sa rezulte suprafetele de teren pe care le detine si cu care figureaza in Registrul Agricol.
Parcurgerea procedurilor legale, pentru a asigura vânzarea terenurilor extravilane, conform normelor prevăzute în lege |
Accesul petenților la informațiile din Registrele Agricole ale anilor 1959-1963
Se furnizează informațiile necesare privind declalarea blocurilor fizice a terenurilor în Registrul Agricol |
