roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Primaria Comunei Satulung

Primaria Comunei Satulung
Telefon:
Fax:
Email: primariasatulung@yahoo.com

Available procedures

PROCEDURA
Indemnizație pentru creșterea copilului

​Întocmirea dosarelor de indemizația creșterea copilului, stimulent de inserție, indemnizația lunară pentru îngrijirea copilului cu vârstă între 3-7 ani (copil cu dizabilitate), indemnizația lunară pentru program de lucru redus, sprijin lunar pentru îngrijire copil 0-3 ani, sprijin lunar pentru îngrijire copil 3-7 ani, supliment de indemnizația copilului. Trasmiterea către Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Maramures, pe baza borderou, dosarelor întocmite.

PROCEDURA
Certificat Urbanism Primăria Comuna Satulung

​Procedura mentioneaza documentele necesare pentru emiterea certificatului de urbanism. Note: 1. Potrivit prevederilor art. 6 alin. (1) si (4) din Lege, certificatul de urbanism este un act de informare privind regimul juridic, economic si tehnic al imobilului, precum si cerintele urbanistice specifice amplasamentului, determinate în conformitate cu prevederile documentatiilor de urbanism avizate si aprobate, document care se elibereaza, la cerere, oricarui solicitant - persoana fizica sau persoana juridica. 2. Potrivit Legii, certificatul de urbanism nu tine loc de autorizatie de construire/desfiintare si nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

PROCEDURA
Întocmirea dosarelor de ajutor social
Întocmirea dosarelor privind ajutor social are drept scop sprijinul financiar a persoanei singure sau familiei formata din soţ, sotie sau soțul, soția și copii lor necăsătoriți, aflați în întreținerea acestora, care locuiesc și gospodăresc împreună, se consideră familie și frații fără copii, care gospodăresc împreună și care nu au domiciliu sau reședința.


PROCEDURA
Certificat fiscal

Condițiile pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscale sunt cele prevazute de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal și de Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscal

În consecință, solicitantul va obține certificat de atestare fiscală numai dacă este la zi cu plata obligațiilor datorate bugetului local.În acest scop dacă nu aveți achitate sumele minim necesare veți primi o notificare de plată , în cursul procedurii, ce vă estimează sumele minime pe care trebuie să le achitați pentru a obține un certificat fără datorii.

PROCEDURA
Certificat Atestare Fiscala - Persoane Juridice

​Procedura mentioneaza documentele necesare eliberarii Certificatului de Atestare Fiscala pentru persoanele juridice.

Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro