roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Primaria Municipiului Iasi

Primaria Municipiului Iasi
B-dul Stefan cel Mare si Sfânt, nr. 11
Telefon:
Fax: 0232-211200
Email: cabinet.primar@primaria-iasi.ro

Available procedures

PROCEDURA
Prelungire autorizatie de construire

Prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare se va solicita cu cel puțin 15 zile înaintea datei expirării termenului de valabilitate şi se poate acorda, potrivit Legii, o singură dată pentru cel mult 12 luni. Prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare se înscrie în originalul autorizației inițial emise, fără a fi necesară prezentarea unei alte documentații. Prelungirea autorizației se eliberează în baza cererii depuse de solicitant conform formularului tipizat model.

PROCEDURA
Eliberare certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice
Procedura se adresează persoanelor fizice care au semnătură electronica. Certificatul se emite de organul fiscal la solicitarea contribuabilului în baza cererii pentru eliberarea certificatului, completată și semnată electronic. Certificatul de atestare fiscală comunicat prin intermediul platformei edirect.e-guvernare poartă semnătura electronică organului fiscal. Documentul original este cel în format electronic si se află sub protecția Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.
Pentru eliberarea în regim de urgența a certificatului, respectiv în aceeași zi cu cea a depunerii cererii se plătește o taxă de urgenta de 38 lei/ în termen de 24 de ore de la data depunerii cererii, se plătește o taxă de urgenta de 20 lei. Plata se face în contul RO16TREZ40621360206XXXXX, Trezoreria Iași, CF 4541580.
La prima solicitare de comunicare a certificatului prin platforma edirect.e-guvernare, contribuabilul are obligația să depună o cerere prin care optează pentru comunicarea certificatului prin intermediul platformei și împuternicire pentru persoana care depune și semnează electronic cererea de emitere a certificatului. impozite.taxepf@primaria-iasi.ro
PROCEDURA
Eliberare certificat urbanism

Certificatul de urbanism este actul public de informare emis de autoritățile publice locale, prin care se fac cunoscute solicitantului, persoană fizică sau juridică, elementele care caracterizează regimul juridic, economic şi tehnic al unui imobil, stabilite prin evidenţele existente şi documentaţiile de urbanism şi amenajarea teritoriului.

Certificatul se eliberează în baza cererii depuse de solicitant conform formularului tipizat model F.1, în care se precizează scopul, elementele pentru identificarea imobilului (adresă, număr carte funciara, număr cadastral).

PROCEDURA
Adeverinta Rol Agricol

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea unei adeverinte privind rolul agricol

PROCEDURA
Prelungirea autorizatiei de desfiintare
Prelungirea valabilității autorizației de desființare se va solicita cu cel puțin 15 zile înaintea datei expirării termenului de valabilitate şi se poate acorda, potrivit Legii, o singură dată pentru cel mult 12 luni. Prelungirea valabilității autorizației de desființare se înscrie în originalul autorizației inițial emise, fără a fi necesară prezentarea unei alte documentații. Prelungirea autorizației se eliberează în baza cererii depuse de solicitant conform formularului tipizat model.

PROCEDURA
Prelungire certificat de urbanism
Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de către emitent, la cererea titularului formulată cu cel putin 15 zile înaintea expirării acestuia, pentru o perioadă de timp de maximum 12 luni, după care, în mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.
PROCEDURA
Eliberare certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice

Procedura se adresează persoanelor juridice care au semnătură electronica. Certificatul se emite de organul fiscal la solicitarea contribuabilului, în baza cererii pentru eliberarea certificatului, completată și semnată electronic. Certificatul de atestare fiscală comunicat prin intemediul platformei edirect.e-guvernare poartă semnatura electronică a organului fiscal.
Documentul original este cel în format electronic si se află sub protecția Legii nr.455/2001 privind semnătura electronica. Pentru eliberarea în regim de urgența a certificatului, respectiv în aceeași zi cu cea a depunerii cererii se plătește o taxă de urgenta de 38 lei/ în termen de 24 de ore de la data depunerii cererii, se plătește o taxă de urgenta de 20 lei. Plata se face în contul RO16TREZ40621360206XXXXX, Trezoreria Iași, CF 4541580.
La prima solicitare de comunicare a certificatului prin platforma edirect.e-guvernare, contribuabilul are obligația să depună o cerere prin care optează pentru comunicarea certificatului prin intermediul platformei și împuternicire pentru persoana care depune și semnează electronic cererea de emitere a certificatului.


Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro