roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Primaria Municipiului Cluj-Napoca

Primaria Municipiului Cluj-Napoca
Str. Motilor nr. 3; email carte identitate: carte_identitate@primariaclujnapoca.ro
Telefon:
Fax:
Email: registratura@primariaclujnapoca.ro

Available procedures

PROCEDURA
Aviz de amplasament emis pentru devieri de rețele de pe domeniul public care implicã desființarea unor stâlpi echipați cu aparate de iluminat public și repoziționarea acestora pe profilul longitudinal sau transversal al strãzii
Se solicitã pentru lucrãri care presupun desființarea unui stâlp care este echipat cu aparat de iluminat și amplasarea unui alt stâlp, indiferent dacã este pe același aliniament stradal sau la o altã distanțã fațã de axul strãzii. Avizul Biroului de Eficiențã Energeticã este necesar în acest caz pentru cã relocarea unui aparat de iluminat poate altera rezultatul studiului luminotehnic, iar calitatea iluminatului sã se reducã.
PROCEDURA
Aviz de amplasament emis pentru construcții amenajate pe domeniul public al Municipiului Cluj-Napoca
Se solicitã în cazul în care obiectivul propus pentru autorizare se amplaseazã pe domeniul public (trotuar, parc, alee pietonalã, loc de joacã), iar poziționarea sa implicã lucrãri de sãpãturã. Exemplu: amplasare mobilier urban de orice fel, arbori cu/fãrã balot, puncte gospodãrești îngropate, lucrãri de modernizare rețele subterane de utilitate publicã, inclusiv fibrã opticã.
PROCEDURA
Cerere emitere aviz de principiu pentru bransamente, racorduri, inlocuiri, extindere retele edilitare, in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire
Se va depune documentatia pentru obtinerea avizului de principiu care este formata din cererea tip completata si documentele necesare mentionate in cererea tip.
PROCEDURA
Aviz realizare drum
Se solicita in cazul in care lucrarea de realizeaza cu autorizatie de construire si este solicitat prin CU.
PROCEDURA
Aviz de principiu pentru lucrări de construcții – Serviciul Ecologie urbană
Se solicită, conform solicitării prevăzute în Certificatul de urbanism. Se eliberează un Aviz de principiu pentru efectuarea unor lucrări de construcții, în vederea obținerii autorizației de construcție.
PROCEDURA
Aviz faza DALI/SF pentru soluția de iluminat arhitectural pentru clãdiri monument/ clãdiri amplasate în zona de protecție a monumentelor.
Conform HCL 416/2019 privind aprobarea Planului General de Iluminat Arhitectural al obiectivelor cu valoare de patrimoniu situate în municipiul Cluj-Napoca, în zona de protecție a monumentelor istorice sistemul de iluminat arhitectural trebuie sã respecte o serie de cerințe tehnice și de calitate a luminii. Avizul se va solicita pentru lucrãrile de construire/modernizare clãdiri din zona de protecție, respectiv pentru reabilitare clãdiri sau obiective monument istoric, dacã prin proiectul de reabilitare/modernizare/construire se pripune și amenajarea unui sistem de iluminat arhitectural. Prin sistem de iluminat arhitectural se înțelege orice sistem de iluminat care contribuie la punerea în valoare/evidențierea pe timp de noapte a unui obiectiv, indiferent de destinația lui.
PROCEDURA
Urbanism - Cerere Prelungire Certificat de Urbanism
Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism) insotita de certificatul de urbanism emis, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acestuia.
PROCEDURA
Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor
Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor.

Structura care se ocupa de aceasta procedura este Directia Urbanism, Serviciul Autorizari Constructii.
PROCEDURA
Spatii verzi - Cerere emitere aviz de principiu
Solicitantul cererii de emitere a AVIZULUI DE PRINCIPIU este persoana fizica sau juridica interesata sa primeasca din partea Serviciului Spatii Verzi avizul de principiu solicitat in certificatul de urbanism si care are ca scop depunerea lui la dosar in vederea emiterii autorizatiei de construire.

**In vederea eliberarii AVIZULUI DE PRINCIPIU, solicitantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunand o cerere (NU ESTE UN FORMULAR TIP) catre Serviciul Spatii Verzi. Cererea va cuprinde obligatoriu:* nume/prenume beneficiar, *strada/nr/ap al imobilului pentru care se solicita avizul, *nume/prenume/denumirea societatii (proiectantul), adresa de corespondenta, nr. de telefon, scopul pentru care se solicita avizul.
PROCEDURA
Notificarea vânzarilor de soldare
Notificarea este formulată de către comercianţi, persoane fizice sau juridice autorizate în conformitate cu prevederile art. 22-28 din O.G. nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată şi ale normelor metodologice de aplicare ale ordonanţei, aprobate prin H.G. nr.333/2003.

În acest sens comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere tip, conformă cu modelul prevăzut în anexa la H.G. nr.333/2003. În cererea tip se vor inscrie elementele de identificare a comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant, precum şi adresa punctului de lucru. Această cerere tip însoţeşte lista de inventar pentru mărfurile de soldat. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Notificarea vânzarilor de lichidare
Notificarea este formulată de către comercianţi, persoane fizice sau juridice autorizate în conformitate cu prevederile art.18-21 din O.G. nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată şi ale normelor metodologice de aplicare ale ordonanţei, aprobate prin H.G. nr.333/2003. În acest sens comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere tip, conformă cu modelul prevăzut în anexa la H.G. nr.333/2003.

În cererea tip se vor inscrie elementele de identificare a comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant, precum şi adresa punctului de lucru. Această cerere tip însoţeşte lista de inventar pentru mărfurile de lichidat. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Emitere acord de funcţionare pentru desfăşurarea activităţilor de alimentaţie publică şi a activităţilor recreative şi distractive.
Acordul de funcţionare emis în condiţiile prezentei proceduri, permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice autorizate în condiţiile legii, să desfăşoare activităţi de alimentaţie publică şi activităţi recreative şi distractive. Aceste activităţi se exercită cu referire la activităţile de alimentaţie publică şi activităţile recreative şi distractive prevăzute în anexa la Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, precum şi în alte acte normative de reglementare incidente.

În vederea obţinerii acordului de funcţionare comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere Formularul C - CERERE TIP pentru emiterea acordului de funcţionare în care se vor înscrie atât elementele de identificare ale comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant cât şi adresa punctului de lucru pentru care se solicită acordul de funcţionare, activităţile ce se vor desfăşura în cadrul acestui punct de lucru, orarul de funcţionare propus.

Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite corelativ cu activitatea/activităţile ce urmează să se desfăşoare în cadrul punctului de lucru, cu respectarea prevederilor legislative incidente. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Aviz anual pentru constructorii autorizați care execută lucrări de reparații și construcții funerare in cimitirele administrate de Municipiul Cluj-Napoca
Procedura mentionează documentele necesare pentru obținerea avizului anual pentru constructorii autorizați să execute in perimetrul cimitirelor lucrări de reparații și construcții funerare și să achite taxa pentru avizul anual.
PROCEDURA
Cerere emitere aviz de principiu pentru constructii civile in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire
Se va depune documentatia pentru obtinerea avizului de principiu care este formata din cererea tip completata si documentele necesare mentionate in cererea tip.
PROCEDURA
Urbanism - Cerere certificat de Urbanism
Solicitantul certificatului de urbanism este persoana fizica sau juridica interesata sa primeasca de la autoritatea administratiei publice competente informatii cu privire la un imobil, teren si/sau constructii in scopurile definite la art. 6 din lege. In vederea eliberarii certificatului de urbanism solicitantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunand o cerere conform formularului F1 - CERERE pentru emiterea certificatului de urbanism in care se vor inscrie atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism: localitate, numar cadastral si numar de carte funciara, unde este cazul, daca legea nu dispune altfel, cat si elementele care definesc scopul solicitarii. Plata se poate face si pe https://www.e-primariaclujnapoca.ro/taxe. Structura care se ocupa de cerere este Directia Urbanism, Serviciul Urbanism.
PROCEDURA
Urbanism - Cerere prelungire Autorizatie de Construire
Pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.12 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire) insotita de autorizatia de construire emisa, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acesteia.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii autorizatiei de construire, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Structura care se ocupa de cerere este Directia Urbanism, Serviciul Autorizari Constructii.
PROCEDURA
Patrimoniul Municipiului Cluj-Napoca - eliberarea avizelor de principiu cu privire la diferite imobile
Procedura are ca scop eliberarea avizelor de principiu, necesar obținerii Autorizației de Construire, cu privire la imobilele apartinand patrimoniului Municipiului Cluj-Napoca.
PROCEDURA
Emiterea avizului de principiu ce are ca obiect amplasarea mobilierului urban destinat expunerii produselor alimentare de tip legume-fructe, pe terenul aflat în proprietatea privată a persoanelor fizice sau juridice, neîngrădită și cu acces public
Acest aviz de principiu permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice (autorizate să desfășoare activităţi de comercializare a produselor alimentare de tip legume-fructe) să efectueze activitatea de expunere a produselor pe mobilierul urban, destinat acestui scop, amplasat pe terenul aflat în proprietatea privată a persoanelor fizice sau juridice, neîngrădită și cu acces public.

În vederea obţinerii avizului de principiu ce are ca obiect amplasarea mobilierului urban destinat expunerii produselor alimentare de tip legume-fructe, comerciantul se va adresa Primăriei municipiului Cluj- Napoca depunand o cerere tip. Aceasta se înregistrează cu cel puţin 30 de zile anterior începerii activităţii. În cererea tip se vor inscrie elementele de identificare a comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant, precum şi adresa punctului de lucru în faţa căruia se doreşte amplasarea mobilierului stradal. Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite prin actele de reglementare ale autorităţii locale.

Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ. Avizul de principiu al municipiului este emis pe termen nedeterminat.
PROCEDURA
Emiterea abonamentului de teren comerţ stradal ce are ca obiect terenul aferent mobilierului urban destinat expunerii produselor alimentare de tip legume-fructe amplasat pe domeniul public sau privat al municipiului Cluj-Napoca
Acest abonament permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice (autorizate să desfășoare activităţi de comercializare a produselor alimentare de tip legume-fructe) să efectueze activitatea de expunere a produselor pe mobilierul urban destinat acestui scop, amplasat atât pe domeniul public cât şi pe cel privat al municipiului Cluj-Napoca.

În vederea obţinerii abonamentului de teren comerţ stradal ce are ca obiect terenul aferent mobilierului urban destinat expunerii produselor alimentare de tip legume-fructe, comerciantul se va adresa Primăriei municipiului Cluj- Napoca depunand o cerere tip. Aceasta se înregistrează cu cel puţin 30 de zile anterior începerii activităţii. În cererea tip se se vor inscrie elementele de identificare ale comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant, precum şi adresa punctului de lucru în faţa căruia se doreşte amplasarea mobilierului stradal. Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite prin actele de reglementare ale autorităţii locale.

Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ. Abonamentul are valabilitate un an. Prelungirea acestuia se face la cererea comerciantului formulată în scris cu cel puţin 30 de zile anterior expirării valabilității abonamentului. La cererea de prelungire se vor anexa toate documentele prevăzute pentru emiterea iniţială a abonamentului.
PROCEDURA
Emitere acord de funcţionare pentru desfăşurarea activităţilor de comerţ cu amănuntul/en detail, de tip cash and carry, de tip ambulant şi a activităţilor de prestări servicii (altele decât cele de întreţinere şi reparararea autovehiculelor).
Acordul de funcţionare emis în condiţiile prezentei proceduri, permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice autorizate în condiţiile legii, să desfăşoare activităţi de comerţ cu amănuntul/en detail, de tip cash and carry, de tip ambulant şi a activităţilor de prestări servicii (altele decât cele de alimentaţie publică, de desfăşurare a activităţilor recreative şi distractive precum şi cele de întreţinere şi repararare a autovehiculelor) .

Aceste activităţi se exercită cu referire la produsele alimentare, nealimentare şi la serviciile de piaţă (altele decât cele de alimentaţie publică, de desfăşurare a activităţilor recreative şi distractive precum şi cele de întreţinere şi repararare a autovehiculelor) şi care sunt prevăzute în anexa la Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, precum şi alte acte normative de reglementare incidente.

În vederea obţinerii acordului de funcţionare comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere Formularul A - CERERE TIP pentru emiterea acordului de funcţionare în care se vor înscrie atât elementele de identificare ale comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant, cât şi adresa punctului de lucru pentru care se solicită acordul de funcţionare, activităţile ce se vor desfăşura în cadrul acestui punct de lucru, orarul de funcţionare propus. Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite corelativ cu activitatea/activităţile ce urmează să se desfăşoare în cadrul punctului de lucru, cu respectarea prevederilor legislative incidente. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Emitere acord de funcţionare pentru desfăşurarea activităţilor de comerţ cu ridicata (en gros).
Acordul de funcţionare emis în condiţiile prezentei proceduri, permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice autorizate în condiţiile legii, să desfăşoare activităţi de comerţ cu ridicata (en gros). Aceste activităţi se exercită cu referire la produsele alimentare şi nealimentare prevăzute în anexa la Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, precum şi alte acte normative de reglementare incidente.

În vederea obţinerii acordului de funcţionare comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere Formularul B - CERERE TIP pentru emiterea acordului de funcţionare în care se vor înscrie atât elementele de identificare ale comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant cât şi adresa punctului de lucru pentru care se solicită acordul de funcţionare, activităţile ce se vor desfăşura în cadrul acestui punct de lucru, orarul de funcţionare propus. Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite corelativ cu activitatea ce urmează să se desfăşoare în cadrul punctului de lucru, cu respectarea prevederilor legislative incidente. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Emitere acord de functionare pentru desfăşurarea activităţilor de întreţinere şi reparaţii auto
Acordul de funcţionare emis în condiţiile prezentei proceduri, permite comercianţilor, persoane fizice sau juridice autorizate în condiţiile legii, să desfăşoare activităţilor de întreţinere şi reparaţii auto. Aceste activităţi se exercită cu referire la activităţile de întreţinere şi reparaţii auto prevăzute în anexa la Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, precum şi alte acte normative de reglementare incidente.

În vederea obţinerii acordului de funcţionare comerciantul se va adresa Primariei municipiului Cluj- Napoca depunând o cerere Formularul D - CERERE TIP pentru emiterea acordului de funcţionare în care se vor înscrie atât elementele de identificare ale comerciantului: denumire comerciant, sediu social, CUI, nr. înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului, reprezentant cât şi adresa punctului de lucru pentru care se solicită acordul de funcţionare, activităţile ce se vor desfăşura în cadrul acestui punct de lucru, orarul de funcţionare propus.

Această cerere tip însoţeşte o documentaţie ce cuprinde acte stabilite corelativ cu activitatea/activităţile ce urmează să se desfăşoare în cadrul punctului de lucru, cu respectarea prevederilor legislative incidente. Structura care se ocupă de cerere este Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Serviciul autorizări comerţ.
PROCEDURA
Cerere de finantare pentru asociatii/fundatii/persoane fizice in vederea obtinerii de finantari nerambursabile
Se va depune documentatia pentru solicitarea finantarii nerambursabile, care este formata din formularul de solicitare a finantarii, declaratia persoanelor juridice sau fizice, proiectul bugetului de venituri si cheltuieli al programului/proiectului și bugetul narativ cat si documentele necesare mentionate in regulament privind asociatia/fundatia/persoana fizica care vor fi incarcate de catre solicitanti.
PROCEDURA
Contract de reconcesionare asupra unui loc de înhumare situat intr-unul din cimitirele administrate de Municipiul Cluj-Napoca
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru achitarea taxei de reconcesionare loc de înhumare în cimitirele publice clujene + achitarea taxei de intreținere și curățenie cimitir finalizandu-se cu emiterea contractului de reconcesionare asupra unui loc de inhumare situat in cimitirele administrate de Municipiul Cluj-Napoca.
PROCEDURA
Autorizație de lucru pentru executarea de lucrari funerare în cimitirele administrate de municipiul Cluj-Napoca
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru obținerea autorizatiei de lucru pentru lucrari funerare a unui loc de inhumare situat in cimitirele administrate de Municipiul Cluj-Napoca si achitarea taxei de amenajare mormânt cu cadru de beton, soclu și monument funerar si Taxa de amenajare cavouri și gropi betonate.
PROCEDURA
Adeverință de concesiune loc de înhumare
Procedura mentionează documentele și modalitatea de obținere a unei adeverințe de concesiune loc de înhumare situat in cimitirele administrate de Municipiul Cluj-Napoca.
PROCEDURA
Acord/ autorizatie Administrator drum pentru Lucrari de bransamente Care se executa pe domeniulPublic
Se solicitã în cazul în care bransamentul propus pentru se realizeaza pe domeniul public (strada,trotuar, parc, alee pietonalã, etc.).

Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro