roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Sibiu

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Sibiu
CALEA DUMBRĂVII nr.17
Telefon:
Fax: 0269-217.875
Email: ajpis.sibiu@mmanpis.ro

Available procedures

PROCEDURA
Procedură operațională privind eliberarea adeverinței pentru sumele rămase neîncasate de către persoanele cu handicap decedate

Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora.  Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social, a alocației pentru susținerea familiei și a ajutorului pentru încălzirea locuinței

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.


Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Acordare stimulent de risc conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.82/2020
Stimulentul de risc se acordă potrivit prevederilor Ordonantei de Urgenţă a Guvernului nr.82/2020 pentru aprobarea acordării unui stimulent de risc pentru personalul centrelor rezidenţiale de îngrijire şi asistenţă a persoanelor vârstnice, centrelor rezidenţiale pentru copii şi adulţi, cu şi fără dizabilităţi, precum şi pentru alte categorii vulnerabile, izolate preventiv la locul de muncă, pe perioada stării de urgenţă, în sumă fixă de 1150 lei brut, pentru angajaţii centrelor rezidenţiale de îngrijire şi asistenţă a persoanelor vârstnice, centrelor rezidenţiale pentru copii şi adulţi, cu şi fără dizabilităţi, precum şi pentru angajaţii centrelor rezidenţiale destinate altor categorii vulnerabile, publice şi private, prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 867/2015, cu modificările şi completările ulterioare, care au fost izolaţi preventiv la locul de muncă pe perioada stării de urgenţă.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică, Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de energie termică.
PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social și a alocației pentru susținerea familiei

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție și a alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încarcă în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei

Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sibiu.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Procedura privind acordarea alocației de plasament

Procedura privind stabilirea si plata dreptului la alocatia de plasament, suspendarea/incetarea dreptului. Procedura stabileşte documentaţia specifica necesara stabilirii si plății dreptului la alocatia de plasament, suspendării/încetării plății dreptului.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze naturale.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri

Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Procedura privind acordarea indemnizației lunară de hrană pentru persoanele infectate cu HIV sau bolnave de SIDA

Procedura privind acordarea indemnizaţiei de hrană, a persoanelor infectate cu HIV sau bolnave de SIDA.

Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro