roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Institution

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Galati

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Galati
GALATI STRADA REGIMENT 11 SIRET NR 46A
Telefon:
Fax: 0239650108
Email: ajpis.galati@mmanpis.ro

Available procedures

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei pentru solicitare sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată.

Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori (pe baza testamentului, tutore/curator), în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri
Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de gaze naturale.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică
Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de energie electrică.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social, a alocației pentru susținerea familiei și a ajutorului pentru încălzirea locuinței
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social și a alocației pentru susținerea familiei
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție și a alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei
Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile/DGASPC în cazul Municipiului București au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială/a Municipiului București.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de energie termică.

Assistance services

There are no Assistance services registered by this institution

roepas.ro
Public Institutions
Need assistance?
EU Institutions
Info
© 2024 roepas.ro