Online
Certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice
Prezenta procedură reglementează modalitatea de obținere a certificatului de atestare fiscală aferent persoanelor fizice în cadrul Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale sector 6.
- Cererile de eliberare a certificatului de atestare fiscală vor fi semnate de către solicitant cu semnătură electronică calificată.
- Pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport este necesară plata tuturor obligațiilor cu termen de plată depășit și plata integrală pentru bunul ce urmează a fi înstrăinat.
- În cazul în care notarul public este împuternicit de către contribuabil în vederea obținerii certificatului de atestare fiscală de vanzare a bunurilor imobile, notarul public va atașa cererii de eliberare a certificatului de atestare fiscală (care va fi semnată electronic de către acesta) și împuternicirea dată de către vânzător în acest sens.
- Certificatele de atestare fiscală pentru dezbaterea succesiunii vor fi solicitate de către Biroul Notarial unde se va dezbate succesiunea, documentele vor fi semnate electronic de către notarul public.
- Certificatul de atestare fiscală se emite în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data solicitării.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă, sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
