Offline
Înregistrarea în Registrul Național al Asistenților Sociali din România în vederea eliberării avizului de exercitare a profesiei de asistent social - Procedura de înregistrare
Procedura are caracter informational si nu este disponibila pentru solutionare prin intermediul acestei platforme. Dosarul se depune personal sau prin posta la sediul CNASR din Bucuresti, Bulevardul General Gheorghe Magheru nr.31, et. 6 sau la sediile sucursalelor teritoriale, acolo unde cazul. În vederea obtinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social persoanele care îndeplinesc conditiile prevazute de Legea 466/2004 privind statutul asistentului social, depun cererea si documentele necesare precum si dovada achitarii taxei de analizare a cererii la sediul Colegiului sau la sediile sucursalelor teritoriale ale acestuia. Documentele care se anexeaza cererili sunt cele prevazute de Lege precum si alte documente care se stabilesc prin hotarârea BEX. Dupa inregistrare, dosarul urmeaza a fi analizat de catre Comisia de avizare si atestare profesionala. In functie de decizia Comisiei, asistentii sociali vor primi prin email o instiintare prin care li se va comunica treapta de competenta profesionala obtinuta precum si procedura ce trebuie sa o urmeze pentru a intra in posesia avizului de exercitare a profesiei de asistent social.
Colegiul National al Asistentilor Sociali a dezvoltat Platforma a asistentilor sociali in care asistentii sociali se pot inregistra, pot avea acces la dosarul lor electronic, pot actualiza/incarca informatii si documente cu privire la acestia si pot lua legatura cu CNASR prin Mesagerie. https://portal.cnasr.ro/
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
In cazul in care treapta de competenta profesionala obtinuta nu corespunde experientei profesionale a solicitantului, acesta poate transmite o cerere de reanalizare a dosarului, in termen de 30 de zile de la primirea instiintarii. Aceasta informatie se comunica in email-ul de instiintare. De asemenea, acesta poate solicita participarea la sedinte Comisiei de avizare si atestare profesionala in cadrul careia dosarul este reanalizat.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
