roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Giurgiu

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Giurgiu
GIURGIU, Str. INDEPENDENTEI, Bloc 106, Mezanin
Telefon:
Fax: 0246/212224
Email: ajpis.giurgiu@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică
Până la data de 31 iulie primăriile au obligația de a transmite Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energia electrică.

Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social și a alocației pentru susținerea familiei
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documente justificative, la Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere modificări pentru acordarea alocaţiei pentru susţinerea familiei
Până la data de 5 afiecărei luni primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou, cererile de modificare înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative, la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul, Dispoziţia UAT şi Cererile de modificare cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea şi înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizaţiei pentru creştere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social, a alocației pentru susținerea familiei și a ajutorului pentru încălzirea locuinței
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documente justificative, la Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserţie
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul Şi Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documente justificative, la Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea şi înregistrarea dosarului pentru acordarea stimulentului de inserţie şi a alocaţiei de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bayă de borderou cererile înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspectie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei pentru solicitare sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată

Prestațiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizația și/sau bugetul complementar pe luna în care a avut loc decesul, și, după caz, prestațiile sociale cuvenite și neachitate până la deces se plătesc soțului supraviețuitor, copiilor, părinților sau, în lipsa acestora, celorlalți moștenitori, în condițiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenția teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moștenitor, în cadrul termenului general de prescripție, pe baza documentului care atestă calitatea de moștenitor, precum și, în situația în care sunt mai mulți moștenitori, declarația pe propria răspundere că ceilalți moștenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare . Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze naturale.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică
Până la data de 31 iulie primăriile au obligația de a transmite Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică și cuantumul acestuia la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică și cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie termică.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de incălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri
Până la data de 30 aprilie primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de incalzire a locuintei cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor incărca in secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative, la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere modificări pentru acordarea ajutorului social
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile de modificare a acordării, înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi si Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul, Dispoziţia UAT şi Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea şi înregistrarea dosarului pentru acordarea alocaţiei pentru susţinerea familiei
Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate ăn luna anterioară, însoţite de documente justificative la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documente justificative.

PROCEDURA
Transmiterea şi înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului şi a alocaţiei de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile au obligaţia de atransmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară însoţite de documente justificative la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primăriile vor încărca in secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro