Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Calarasi
Proceduri disponibile
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 30 aprilie primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile/ DGASPC în cazul Județului Călărași au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de gaze naturale.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 31 iulie primăriile au obligația de a transmite Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică.
Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de energie electrică.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Călărași.
Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
