Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Braila
Proceduri disponibile
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Acte necesare pt acordarea alocatiei de stat pentru copiii născuţi în străinătate precum si pentru copiii ai căror părinţi au naţionalităţi diferite sau/şi domicilii diferite
1. ACTE DE IDENTITATE PĂRINTI COPIL (buletine/carte de identitate, carte de identitate provizorie, paşaport, carte de rezidenţă, legitimaţie de şedere temporară, certificate de asigurare sociala}
2. CERTIFICAT NAŞTERE COPIL eliberat de autorităţile române ( certificat cu CNP , nu si certificate traduse )
3. CERTIFICAT DE CASATORIE/ HOTĂRÂREA JUDECĂTOREASCĂ DE ÎNCREDINŢARE A COPILULUI ÎN CAZ DE DIVORŢ ;
4. Anexa 1 - Solicitare suplimentara de informatii pentru copii nascuti in UE
5. DECLARAŢIE NOTARIALĂ comună a ambilor părinţi, care să facă referire la :
§ Perioada cat au locuit si lucrat in afara tarii si daca au lucrat cu contract de munca
§ Sa mentioneze daca au cerut si au/nu au primit beneficii pentru copil din tara respectiva;
§ data intrării în ţară;
§ motivul nedepunerii până în prezent a cererii de acordare a acestui drept;
§ menţiunea că de la data naşterii şi până în prezent copilul s-a aflat permanenta ocrotire a părinţilor şi locuieşte împreună cu aceştia;
§ alte documente la solicitare Agentiei Judetene pentru Plăti si Inspectie Sociala
6. Adeverinta de la autoritatile competente de pe teritoriul tarii unde s-a nascut copilul, din care să reiasă că nu s-a beneficiat de prestatii echivalente
