roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Primaria Comunei Mogosoaia

Primaria Comunei Mogosoaia
Sos. Bucuresti-Targoviste nr. 51
Telefon:
Fax: 0213516695
Email: primaria@mogosoaia.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Certificat de atestare fiscala pentru persoane fizice privind Impozitele și taxele locale
Procedura se adresează persoanelor fizice proprietare de bunuri imobile care au certificat calificat cu semnătură electronică extinsă și care solicită eliberarea certificatului de atestare fiscală. Certificatul de atestare fiscala se emite de Compartimentul Taxe si Impozite al Primariei Mogosoaia la solicitarea contribuabililor în baza unei cereri pentru eliberarea certificatului fiscal, completată și semnată cu semnătură electronică extinsă sau la solicitarea autorităților publice în cazurile și în condițiile prevăzute de reglementările legale în vigoare, precum și la solicitarea notarului public, conform delegării date de către contribuabil.
În cazul înstrăinării dreptului de proprietate asupra clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport, certificatul fiscal trebuie să ateste achitarea tuturor obligațiilor fiscale de plată datorate autorității administrației publice locale în a cărei rază se află înregistrat fiscal bunul ce se înstrăinează. Pentru bunul ce se înstrăinează, proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul. Certificatul poate fi prezentat de contribuabil, în original sau în copie legalizată, oricărui solicitant.


Alte informații

- pentru eliberarea certificatului în cel mult 2 zile se plătește o taxă specială de 2 lei în contul RO77TREZ42221360206XXXXX, Trezoreria Buftea CF 4420830.

În cazul în care solicitarea certificatului fiscal se face de către notarul public acesta este obligat să atașeze și delegarea dată de către contribuabil
(semnată electronic).

După înregistrarea cererii de eliberare a certificatului fiscal veți primi un e-mail cu sumele datorate care pot fi plătite pe Portalul www.ghiseul.ro (prin autentificare sau fără autentificare). După efectuarea plății vă rugăm să transmiteți dovada plății.
Certificatele de atestare fiscală electronice vor purta semnătura digitală. Documentul original este cel în format electronic. Acesta poate fi listat și prezentat pe suport de hârtie, dar valabilitatea documentului este dovedită prin prezentarea lui în format electronic. Orice modificare a certificatelor de atestare fiscală în format electronic duce la pierderea valabilității acestuia.

Documentul electronic semnat digital se află sub protecția Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică și va produce aceleași efecte ca și actul în forma autentică.
PROCEDURA
Declarare autovehicule PF/PJ

Orice persoană care are în proprietate un mijloc de transport care trebuie înmatriculat/înregistrat în România datorează un impozit anual pentru mijlocul de transport, cu excepţia cazurilor în care în prezentul capitol se prevede altfel.

Impozitul pe mijlocul de transport este datorat pentru întregul an fiscal de persoana care deţine dreptul de proprietate asupra unui mijloc de transport înmatriculat sau înregistrat în România la data de 31 decembrie a anului fiscal anterior.

În cazul dobândirii unui mijloc de transport, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe mijloacele de transport începând cu data de 1 ianuarie a anului următor înmatriculării sau înregistrării mijlocului de transport.

În cazul în care mijlocul de transport este dobândit în alt stat decât România, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, şi datorează impozit pe mijloacele de transport începând cu data de 1 ianuarie a anului următor înmatriculării sau înregistrării acestuia în România.

În cazul radierii din circulaţie a unui mijloc de transport, proprietarul are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal în a cărui rază teritorială de competenţă îşi are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, în termen de 30 de zile de la data radierii, şi încetează să datoreze impozitul începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

În cazul oricărei situaţii care conduce la modificarea impozitului pe mijloacele de transport, inclusiv schimbarea domiciliului, sediului sau punctului de lucru, contribuabilul are obligaţia depunerii declaraţiei fiscale cu privire la mijlocul de transport la organul fiscal local pe a cărei rază teritorială îşi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, în termen de 30 de zile, inclusiv, de la modificarea survenită, şi datorează impozitul pe mijloacele de transport stabilit în noile condiţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.
Depunerea declaraţiilor fiscale reprezintă o obligaţie şi în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului pe mijloacele de transport.
PROCEDURA
Declarare cladire PF

Orice persoană care are în proprietate o clădire situată în România datorează anual impozit pentru acea clădire, exceptând cazul în care în legislatie se prevede diferit.

În cazul dobandirii unei clădiri în cursul anului, proprietarul acesteia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află clădirea, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe clădiri începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Declararea clădirilor în vederea impunerii şi înscrierea acestora în evidenţele autorităţilor administraţiei publice locale reprezintă o obligaţie legală a contribuabililor care deţin în proprietate aceste imobile, chiar dacă ele au fost executate fără autorizaţie de construire.
PROCEDURA
Declarare cladire nou construita PJ

Orice persoană care are în proprietate o clădire situată în România datorează anual impozit pentru acea clădire, exceptând cazul în care în legislatie se prevede diferit.

În cazul construirii unei clădiri în cursul anului, proprietarul acesteia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află clădirea, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe clădiri începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Declararea clădirilor în vederea impunerii şi înscrierea acestora în evidenţele autorităţilor administraţiei publice locale reprezintă o obligaţie legală a contribuabililor care deţin în proprietate aceste imobile, chiar dacă ele au fost executate fără autorizaţie de construire.
PROCEDURA
Declarare autovehicule PF/PJ peste 12 tone

Orice persoană care are în proprietate un mijloc de transport care trebuie înmatriculat/înregistrat în România datorează un impozit anual pentru mijlocul de transport, cu excepţia cazurilor în care în prezentul capitol se prevede altfel.

Impozitul pe mijlocul de transport este datorat pentru întregul an fiscal de persoana care deţine dreptul de proprietate asupra unui mijloc de transport înmatriculat sau înregistrat în România la data de 31 decembrie a anului fiscal anterior.

În cazul dobândirii unui mijloc de transport, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe mijloacele de transport începând cu data de 1 ianuarie a anului următor înmatriculării sau înregistrării mijlocului de transport.

În cazul în care mijlocul de transport este dobândit în alt stat decât România, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, şi datorează impozit pe mijloacele de transport începând cu data de 1 ianuarie a anului următor înmatriculării sau înregistrării acestuia în România.

În cazul radierii din circulaţie a unui mijloc de transport, proprietarul are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal în a cărui rază teritorială de competenţă îşi are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, în termen de 30 de zile de la data radierii, şi încetează să datoreze impozitul începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

În cazul oricărei situaţii care conduce la modificarea impozitului pe mijloacele de transport, inclusiv schimbarea domiciliului, sediului sau punctului de lucru, contribuabilul are obligaţia depunerii declaraţiei fiscale cu privire la mijlocul de transport la organul fiscal local pe a cărei rază teritorială îşi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, în termen de 30 de zile, inclusiv, de la modificarea survenită, şi datorează impozitul pe mijloacele de transport stabilit în noile condiţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.
Depunerea declaraţiilor fiscale reprezintă o obligaţie şi în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului pe mijloacele de transport.
PROCEDURA
Declarare cladire PJ

Orice persoană care are în proprietate o clădire situată în România datorează anual impozit pentru acea clădire, exceptând cazul în care în legislatie se prevede diferit.

În cazul dobândirii unei clădiri în cursul anului, proprietarul acesteia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află clădirea, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe clădiri începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Declararea clădirilor în vederea impunerii şi înscrierea acestora în evidenţele autorităţilor administraţiei publice locale reprezintă o obligaţie legală a contribuabililor care deţin în proprietate aceste imobile, chiar dacă ele au fost executate fără autorizaţie de construire.
PROCEDURA
Declarare Registru Agricol PF

Procedura menționează documentele necesare în vederea inregistrării în Rol Agricol al Comunei Mogosoaia a persoanelor fizice.

PROCEDURA
Cerere Prelungire Autorizatie de Construire
Pentru prelungirea valabilitaii autorizatiei de construire se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.12 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire) insotita de autorizatia de construire emisa, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acesteia. Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii autorizatiei de construire, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia. Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Compartiment Urbanism.
PROCEDURA
Cerere Autorizație de Construire/ Desființare

Prezenta procedură reglementează modalitatea de emitere a autorizației de construire / desființare în cadrul Primariei Comunei Mogosoaia.

PROCEDURA
Certificat atestare a edificării / extinderii construcţiei

Prezenta procedură reglementează modalitatea de eliberare a certificatului de atestare a edificării / extinderii construcţiei în cadrul Primăriei Comunei Mogosoaia.

PROCEDURA
Declarare cladire nou construita PF

Orice persoană care are în proprietate o clădire situată în România datorează anual impozit pentru acea clădire, exceptând cazul în care în legislatie se prevede diferit.

În cazul construirii unei clădiri în cursul anului, proprietarul acesteia are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află clădirea, în termen de 30 de zile de la data dobândirii şi datorează impozit pe clădiri începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Declararea clădirilor în vederea impunerii şi înscrierea acestora în evidenţele autorităţilor administraţiei publice locale reprezintă o obligaţie legală a contribuabililor care deţin în proprietate aceste imobile, chiar dacă ele au fost executate fără autorizaţie de construire.
PROCEDURA
Declarare teren PF

Orice persoană care are în proprietate teren situat în România datorează pentru acesta un impozit anual, exceptând cazurile în care în prezentul titlu se prevede altfel.

În cazul dobândirii unui teren în cursul anului, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o nouă declaraţie de impunere la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, în termen de 30 de zile de la data dobândirii, şi datorează impozit pe teren începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Dacă încadrarea terenului în funcţie de rangul localităţii şi zonă se modifică în cursul unui an sau în cursul anului intervine un eveniment care conduce la modificarea impozitului pe teren, impozitul se calculează conform noii situaţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.
În cazul modificării categoriei de folosinţă a terenului, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o nouă declaraţie de impunere la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, în termen de 30 de zile de la data modificării folosinţei, şi datorează impozitul pe teren conform noii situaţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

În cazul unei situaţii care determină modificarea taxei pe teren datorate, persoana care datorează taxa pe teren are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, până la data de 25 a lunii următoare celei în care s-a înregistrat situaţia respectivă.

Depunerea declaraţiilor fiscale reprezintă o obligaţie şi în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului sau a taxei pe teren.

PROCEDURA
Cerere adeverinta detinere teren in arenda PF

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Adeverintei privind detinerea terenului in arenda de catre o persoane fizica conform evidentelor Primarie Mogosoaia.

PROCEDURA
Declarare Registru Agricol PJ

Procedura menționează documentele necesare în vederea inregistrării în Rol Agricol al Comunei Mogosoaia a persoanelor juridice.

PROCEDURA
Proces verbal de recepţie la terminarea lucrărilor

Prezenta procedură reglementează modalitatea de emitere a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cadrul Primăriei Comunei Mogosoaia.

PROCEDURA
Cerere Prelungire Certificat de Urbanism
Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism) insotita de certificatul de urbanism emis, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acestuia.
PROCEDURA
Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor

Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor. Structura care se ocupa de aceasta procedura este Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Compartiment Urbanism.

PROCEDURA
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale
Procedura se adresează persoanelor juridice proprietare de bunuri imobile care au certificat calificat cu semnătură electronică extinsă și care solicită eliberarea certificatului de atestare fiscală. Certificatul de atestare fiscala se emite de Compartimentul Taxe si Impozite al Primariei Mogosoaia la solicitarea contribuabililor în baza unei cereri pentru eliberarea certificatului fiscal, completată și semnată cu semnătură electronică extinsă sau la solicitarea autorităților publice în cazurile și în condițiile prevăzute de reglementările legale în vigoare, precum și la solicitarea notarului public, conform delegării date de către contribuabil.
În cazul înstrăinării dreptului de proprietate asupra clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport, certificatul fiscal trebuie să ateste achitarea tuturor obligațiilor fiscale de plată datorate autorității administrației publice locale în a cărei rază se află înregistrat fiscal bunul ce se înstrăinează. Pentru bunul ce se înstrăinează, proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul. Certificatul poate fi prezentat de contribuabil, în original sau în copie legalizată, oricărui solicitant.


Alte informații

- pentru eliberarea certificatului în cel mult 2 zile se plătește o taxă specială de 2 lei în contul RO77TREZ42221360206XXXXX Trezoreria Buftea CF 4420830.

În cazul în care solicitarea certificatului fiscal se face de către notarul public acesta este obligat să atașeze și delegarea dată de către contribuabil (semnată electronic).

În cazul în care solicitantul este o altă persoană decât asociatul sau administratorul firmei se atașează și acordul dat de persoana juridică proprietara imobilului sau bunului mobil (semnată electronic).

După înregistrarea cererii de eliberare a certificatului fiscal veți primi un e-mail cu sumele datorate care pot fi plătite pe Portalul www.ghiseul.ro (prin autentificare sau fără autentificare). După efectuarea plății vă rugăm să transmiteți dovada plății.

Certificatele de atestare fiscală electronice vor purta semnătura digitală. Documentul original este cel în format electronic. Acesta poate fi listat și prezentat pe suport de hârtie, dar valabilitatea documentului este dovedită prin prezentarea lui în format electronic. Orice modificare a certificatelor de atestare fiscală în format electronic duce la pierderea valabilității acestuia.

Documentul electronic semnat digital se află sub protecția Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică și va produce aceleași efecte ca și actul în forma autentică.
PROCEDURA
Declaratie taxa salubritate PF
Toți contribuabilii persoane fizice adulte intre 18 ani si 65 ani, precum si persoanele fizice adulte peste 60 ani cu venituri mai mari de 1604 lei, care locuiesc pe raza comunei Mogoșoaia datorează taxa salubritate, după cum urmează:
-pentru deșeurile menajere taxa este in suma de 15 lei/persoana/luna.

Pentru familiile care se compun din mai mult de 5 (cinci) membrii, taxa este de 75 lei/familie/luna.

Persoanele fizice adulte intre 18 ani si 60 ani, precum si persoanele fizice adulte peste 65 ani cu venituri mai mari de 1604 lei sunt obligate la plata acestei taxe in funcție de numărul de persoane din fiecare familie sau numărul persoanelor existente la o anumita adresa.
Proprietarul locuinței are obligația depunerii declarației privind stabilirea taxei de salubrizare pentru persoane fizice, cuprinzând toate persoanele ​adulte intre 18 ani si 65 ani, precum si persoanele fizice adulte peste 60 ani cu venituri mai mari de 1604 lei care locuiesc la acea adresa (membri de familie, rude, chiriași, flotanți etc.)
Contribuabilii cu varste de peste 65 ani vor dovedi nivelul veniturilor prin talon de pensie sau in cazul in care acestia nu au nici un venit prin declaratie pe proprie raspundere.

Calculul taxei de salubritate pentru persoane fizice adulte intre 18 ani si 65 ani, precum si persoanele fizice adulte peste 65 ani cu venituri mai mari de 1604 lei se face pe baza declarației privind stabilirea taxei de salubrizare pentru persoane fizice, al cărui termen de depunere este 30 de zile de la data dobândirii proprietății sau de la apariția oricăror modificări in ceea ce privește numărul de persoane care locuiesc in imobil.
Declararea se va face pe propria răspundere sub sancțiunile aplicate faptei de fals in actele publice.

In cazul nedepunerii declarației, obligația de plata se va stabili din oficiu de către organele de specialitate în cuantum de 75 lei/familie/lună, până la îndeplinirea obligaţiei de depunere a declaraţiei.

Nedepunerea declarației sau a declarației rectificative, precum si depunerea acestora peste termen constituie contravenție si se sancționează cu avertisment sau, după caz, cu amenda contravenționala cuprinsa intre 70 lei – 279 lei.

Taxa de salubrizare se plătește in 2 rate egale, respectiv:
a) rata I, pana la date de 31 martie inclusiv, pentru perioada ianuarie-iunie;
b) rata a II-a, pana la data de 30 septembrie inclusiv, pentru perioada iulie-decembrie.

Pentru neplata la termenele scadente, se datorează după aceste termene majorări de întârziere in cuantum de 1%, calculate pentru fiecare luna sau fracție de luna, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadenta si pana la data stingerii sumei datorate, inclusiv.

Pentru gospodarii individuale sau din blocuri de locuințe, de la alte tipuri de utilizatori din sfera producției, serviciilor, comerțului etc., se va realiza colectarea selectivă, pe tipuri de deșeuri municipale si asimilabile, în recipiente tip pubele, containere sau pungi/saci de plastic, care prezintă un grad de siguranță ridicat din punct de vedere sanitar și al protecției mediului, aferente fiecărui tip de deșeu sau de amestec de deșeuri, puse la dispoziție de operatorul de salubrizare.


Deșeurile sunt colectate selectiv, dupa cum urmeaza:

- fracția solida (constând in deșeuri reciclabile), compusa din deșeurile/amestecul de deșeuri (hârtie, carton, ambalaje din PET, doze de aluminiu folosite ca ambalaje pentru produse alimentare) care se preda către operatorul de salubrizare. Deseurile reciclabile sunt colectate gratuit, in vederea reducerii cantitatii de deseuri menajare produse de populatie.

- fracția umeda este colectata separat, în recipiente tip pubele/containere, considerata ca reprezentând categoria deșeurilor menajere si care se preda către operatorul de salubrizare. Taxa pentru deșeurile menajere este in suma de 15 lei/persoana/luna.


Persoanele fizice adulte intre 18 ani si 65 ani, precum si persoanele fizice adulte peste 65 ani cu venituri mai mari de 1604 lei care nu vor colecta selectiv deșeurile vor fi notificați, iar daca nu se conformează in 30 de zile vor plăti o taxa de salubrizare in cuantum de 30 lei/luna/persoana pana la depunerea unei declarații prin care se obliga sa precolecteze selectiv deșeurile. Aceasta declarație se depune la registratura Comunei Mogoșoaia, iar reducerea taxei la cuantumul inițial de 15 lei va intra in vigoare in 30 de zile de la depunerea declarației.
Daca după depunerea declarației persoana in cauza nu respecta angajamentul va plăti o amenda intre 500-2500 lei.

Sunt scutite de la plata taxei de salubrizare următoarele categorii de persoane fizice:

a) veteranii de război, văduvele de război si văduvele nerecăsătorite ale veteranilor de război;
b) persoanele prevăzute la art. 1 al Decretului-lege nr. 118/1990, republicat, cu modificările şi completările ulterioare, şi persoanele fizice prevăzute la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 105/1999, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 189/2000, cu modificările şi completările ulterioare;
c) persoanele cu handicap grav sau accentuat, persoanele încadrate în gradul I de invaliditate şi reprezentanţii legali ai minorilor cu handicap grav sau accentuat şi ai minorilor încadraţi în gradul I de invaliditate.

PROCEDURA
Declarare teren PJ

Orice persoană care are în proprietate teren situat în România datorează pentru acesta un impozit anual, exceptând cazurile în care în prezentul titlu se prevede altfel.

În cazul dobândirii unui teren în cursul anului, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o nouă declaraţie de impunere la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, în termen de 30 de zile de la data dobândirii, şi datorează impozit pe teren începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

Dacă încadrarea terenului în funcţie de rangul localităţii şi zonă se modifică în cursul unui an sau în cursul anului intervine un eveniment care conduce la modificarea impozitului pe teren, impozitul se calculează conform noii situaţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.
În cazul modificării categoriei de folosinţă a terenului, proprietarul acestuia are obligaţia să depună o nouă declaraţie de impunere la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, în termen de 30 de zile de la data modificării folosinţei, şi datorează impozitul pe teren conform noii situaţii începând cu data de 1 ianuarie a anului următor.

În cazul unei situaţii care determină modificarea taxei pe teren datorate, persoana care datorează taxa pe teren are obligaţia să depună o declaraţie la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competenţă se află terenul, până la data de 25 a lunii următoare celei în care s-a înregistrat situaţia respectivă.

Depunerea declaraţiilor fiscale reprezintă o obligaţie şi în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului sau a taxei pe teren.

PROCEDURA
Cerere adeverinta rol agricol pt. CI

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Adeverintei privind Rolul Agricol existent in evidentele Primarie Mogosoaia, pentru obtinere CI.

PROCEDURA
Cerere adeverinta rol agricol

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Adeverintei privind Rolul Agricol existent in evidentele Primarie Mogosoaia.

PROCEDURA
Cerere Certificat de Urbanism

Persoana fizica sau juridica interesata sa primeasca de la autoritatea administratiei publice locale informatii cu privire la un imobil, teren si/sau constructii in scopurile definite la art. 6 din lege, poate solicita certificat de urbanism.

In vederea eliberarii certificatului de urbanism, solicitantul se va adresa Primariei Comunei Mogosoaia, depunand o cerere conform formularului F1 -CERERE pentru emiterea certificatului de urbanism, in care se vor inscrie atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism : localitate, numar cadastral si numar de carte funciara, unde este cazul, daca legea nu dispune altfel, cat si elementele care definesc scopul solicitarii. Plata se poate face si pe www.ghiseul.ro. Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Compartiment Urbanism.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro