Online
URBANISM - Prelungire valabilitate certificat de urbanism
Prezenta procedură reglementează prelungirea valabilității certificatelor de urbanism emise de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
Pentru prelungirea valabilitatii certificatelor de urbanism se completeaza si se depun la emitent următoarele documente:
- cerere-tip (Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism);
- dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia
- certificatul de urbanism emis, in original
Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Emiterea certificatului de urbanism este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu sunt semnate electronic.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
