Judetul Maramures - Consiliul Judetean Maramures
Proceduri disponibile
Prezenta procedură reglementează emiterea certificatelor de urbanism de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii certificatului de urbanism solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele:
- Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism - formularul F1;
- Elementele de identificare ale imobilului pentru care se solicită certificatul de urbanism;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea certificatului de urbanism este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a formularului F1, în original, dacă acesta nu are semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează prelungirea valabilității certificatelor de urbanism emise de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
Pentru prelungirea valabilitatii certificatelor de urbanism se completeaza si se depun la emitent următoarele documente:
- cerere-tip (Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism);
- dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia
- certificatul de urbanism emis, in original
Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Emiterea certificatului de urbanism este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu sunt semnate electronic.
Prezenta procedură reglementează prelungirea autorizatiei de construire/ desființare emise de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
Pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire/ desființare se completeaza si se depun la emitent următoarele documente:
- cerere-tip (Formularului - model F.12 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire/ desființare);
- dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.
- autorizatia de construire/ desființare emisă, in original.
- Documentația tehnică - D.T.
Cererea pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire/ desființare se depune cu 15 zile inaintea expirarii datei de valabilitate a acesteia.
Emiterea autorizatiei de construire/ desființare este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu sunt semnate electronic.
Prezenta procedură reglementează regularizarea taxelor aferente autorizațiilor de construire emise de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Directia Arhitect Șef prin Compartimentul Preluare Documente.
Pentru regularizarea taxelor aferente autorizațiilor de construire se completeaza si se depune la emitent ”Declaratia privind valoarea reala a lucrărilor executate în baza autorizației de construire” în termen de 15 zile de la data finalizării lucrărilor de construcţie, dar nu mai târziu de 15 zile de la data la care expiră autorizaţia.
Până în cea de-a 15-a zi, inclusiv, de la data la care se depune situaţia finală privind valoarea lucrărilor de construcţii, compartimentul de specialitate al autorităţii administraţiei publice locale are obligaţia de a stabili taxa datorată pe baza valorii reale a lucrărilor de construcţie.
Până în cea de-a 15-a zi, inclusiv, de la data la care compartimentul de specialitate al autorităţii administraţiei publice locale a comunicat valoarea stabilită pentru taxă, trebuie plătită orice diferenţă de taxă datorată de către persoana care a primit autorizaţia sau orice diferenţă de taxă care trebuie rambursată de autoritatea administraţiei publice locale.
Emiterea FIŞEI DE CALCUL privind regularizarea taxei este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează emiterea punctului de vedere al Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului și Urbanism a Județului Maramureș pentru studii de fundamentare, documentații faza D.T.A.C., documentații de urbanism și amenajarea teritoriului de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii avizului tehnic solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:
- Cerere pentru emiterea punctului de vedere C.T.A.T.U.
- Formular;
- Documentația tehnică pentru care se solicită punctul de vedere;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea punctului de vedere este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează emiterea avizului de oportunitate de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii avizului de oportunitate solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:
- Cerere pentru emiterea avizului de oportunitate - formular;
- Certificatul de urbanism, în copie;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii;
- Studiul de oportunitate;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea avizului de oportunitate este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează emiterea procesului verbal de vecinătate de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea emiterii avizulului, solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:
- Cerere - formular tip;
- Planul de amplasament și delimitare al imobilului pentru care se solicită semnarea procesului verbal de vecinătate (P.A.D.)
- Procesul verbal de vecinătate
- Plan de încadrare in zonă
- Alte documente (optional)
Emiterea avizulului este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează emiterea autorizațiilor de construire/ desființare de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii autorizatiei de construire/ desființare solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:- Cerere pentru emiterea autorizatiei de construire/ desființare - formularul F8;
- certificatul de urbanism, în copie;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii;
- avizele, acordurile şi punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii pentru protecţia mediului competente;
- studiile de specialitate;
- documentaţia tehnică - D.T.;
Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
Emiterea autorizatiei de construire/ desființare este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează modul de transmitere a înștiințării privind începerea execuției lucrărilor autorizate către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
Pentru comunicarea privind începerea execuției lucrărilor autorizate se completeaza si se depune la emitent următoarele documente:
- Formular F13 Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor;
- Copie dupa Autorizatia de construire/desfiintare;
Prezenta procedură reglementează emiterea avizului tehnic al arhitectului şef pentru documentații de urbanism și amenajarea teritoriului de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii avizului tehnic solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:- Cerere pentru emiterea avizului tehnic - formular;
- Certificatul de urbanism;
- Aviz de oportunitate (dacă este cazul);- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii (dacă este cazul);
- Studiul de fundamentare;
- Avize/ acorduri/ etc.- Raportul de informare şi consultare a publicului cu privire la propunerile de PUZ se fac înainte de transmiterea documentaţiei pe circuitul tehnic de avizare;
- Documentația de urbanism sau de amenajarea teritoriului;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea avizului este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
Prezenta procedură reglementează modul de transmitere a înștiințării privind încheierea execuției lucrărilor autorizate către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
Pentru comunicarea privind începerea execuției lucrărilor autorizate se completeaza si se depune la emitent următoarele documente:
- Formular F15 Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor;
- Copie dupa Autorizatia de construire/desfiintare;
Prezenta procedură reglementează emiterea avizulului arhitectului şef al judeţului la construcţiile reprezentând monumente istorice clasate sau aflate în procedură de clasare potrivit legii, de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea emiterii avizulului, solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele documente:- Cerere - formular tip;
- certificatul de urbanism, în copie;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii;
- avizele, acordurile şi punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii pentru protecţia mediului competente;
- studiile de specialitate;
- documentaţia tehnică - D.T.;- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
Emiterea avizulului este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a documentelor, în original, dacă acestea nu au semnătură electronică.
