Online
Identificarea, recrutarea, evaluarea, atestarea și angajarea asistentului maternal
Procedura stabilește etapele ce trebuie parcurse în vederea identificării, recrutarea, evaluării și atestării asistenților maternali, în conformitate cu legislația în vigoare, în cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului sector 3. Asistentul maternal este persoana fizică, atestată în condițiile Ordonantei nr. 27/2024, care asigură prin activitatea pe care o desfășoară la domiciliul său creșterea, îngrijirea și educarea, necesare dezvoltării armonioase a copiilor pe care îi primește în plasament. Persoana care solicită să devină asistent maternal va adresa o cerere de evaluare a capacității la DGASPC sector 3. Cererea va menționa în mod obligatoriu numărul de copii pentru care solicitantul consideră că poate asigura simultan condiții optime de îngrijire, grupa de vârstă a acestora, copii cu dizabilități, capacitatea de a prelua copii în regim de urgență sau în perioada de respiro a altui asistent maternal
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
Persoana care se consideră neîndreptățită de răspunsul primit din partea DGASPC sector 3 se poate adresa instanței de contencios administrativ în temeiul Legii nr. 544/2004.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
