roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dolj

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dolj
Craiova, str.Unirii, nr.10
Telefon:
Fax: 0251418120
Email: ajpis.dolj@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei pentru solicitare sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată

Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Suspendarea indemnizatiei pentru cresterea copilului in cazul reluarii activitatii profesionale a titularului

Dreptul la indemnizatia pentru cresterea copilului pana la implinirea varstei de 2 ani, respectiv 3 ani pentru copilul cu handicap, se suspenda cu ziua urmatoare celei in care beneficiarul realizeaza venituri supuse impozitului si copilul nu a implinit varsta de 2 ani, respectiv 3 ani, in cazul copilului cu handicap.

Indemnizatia pentru cresterea copilului se suspenda cand titularul prestatiei isi reia activitatea profesionala.

Nu se suspenda in cazul in care persoana indreptatita se afla in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

-primeste diverse sume in baza legii, a contractului colectiv de munca sau a contractului individual de munca, acordate in perioada concediului pentru cresterea copilului, altele decat cele rezultate din desfasurarea efectiva a unei activitati in perioada de concediu crestere copil;

-primeste indemnizatii in calitate de consilier local sau judetean, indiferent de nivelul acestora;

-realizeaza, in decursul unui an calendaristic, venituri supuse impozitului, prin desfasurarea efectiva a unei activitati in perioada de concediu, al caror nivel nu depaseste de 5 ori cuantumul minim al indemnizatiei, respectiv 6250 lei (1250lei*5).

PROCEDURA
Procedura solicitare sume neincasate cu titlu alocatie de stat pentru copii.

Prestatiile sociale cu titlu de alocatie de stat pentru copii, cuvenite si neincasate, pot fi solicitate la Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dolj, de catre reprezentantul legal sau beneficiar, (copilul), in cadrul termenului general de prescriptie, pe baza documentului care atesta identitatea acestuia.
PROCEDURA
Incetarea stimulentului de insertie cand titularul nu mai realizeaza venituri

Dreptul la stimulentul de insertie inceteaza cu ziua urmatoare celei in care beneficiarul nu mai realizeaza venituri supuse impozitului si copilul a implinit varsta de 2 ani, respectiv 3 ani, in cazul copilului cu handicap. Dreptul la stimulentul de indertie inceteaza si cand titularul dreptului beneficiaza de concediu de maternitate su concediu de risc maternal, acestea fiind venituri neimpozabile conform Legii 227/2015 privind codul fiscal.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze naturale.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentruenergie termică şi cuantumul acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie termică.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de insterție și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social, a alocației pentru susținerea familiei și a ajutorului pentru încălzirea locuinței
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică
Până la data de 31i ulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică.
Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca însecțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de insterție
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri

Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei privind atestarea perioadei si a cuantumului indemnizatiei pentru cresterea copilului.

Titularul dreptului de indemnizatie pentru cresterea copilului poate solicita eliberarea unei adeverinte din care sa reiasa perioada si cuantumul indemnizatie. Aceasta adeverinta este solicita in scopul calcularii indemnizatiei de somaj, concediului medical, sau in vederea accesarii unor credite bancare, dupa caz.

PROCEDURA
Procedura schimbare modalitate de plata alocatia de stat pentru copii

Schimbarea modalitatii de plata a prestatiei sociale cu titlu de alocatie de stat pentru copii poate fi solicitata la Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Braila, de catre reprezentatul legal sau beneficiar (copilul), pe baza documentului care atesta identitatea acestuia.
Schimbarea modalitatii de plata se refera la modul de incasare a prestatiei sociale, respectiv prin cont bancar sau prin mandat postal.
In cazul in care se opteaza pentru plata in cont bancar, cererea tip este insotita de extrasul de cont, care cuprinde numele reprezentantului legal, sau dupa caz al beneficiarului (copilul), codul IBAN, banca si filiala unde este deschis contul, ori dupa caz , de alte documente emise de unitatea bancara, care sa cuprinda aceste informatii.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro