Instituție
Primaria Municipiului Focsani
Primaria Municipiului Focsani
Dimitrie Cantemir, nr. 1 BIS
Telefon:
Fax:
0237-216700
Email:
primarie@focsani.info
Proceduri disponibile
PROCEDURA
Comunicare privind începerea execuției lucrărilor
Comunicare privind începerea execuției lucrărilor - structura care se ocupă de aceasta procedură este Direcția Arhitectului Șef - Serviciul Autorizări Construcții.
PROCEDURA
Eliberare Certificat de atestare a edificării/extinderii construcției
Prezenta procedură reglementează modalitatea de eliberare a certificatului de atestare a edificării / extinderii construcţiei în cadrul Primăriei Municipiului Focșani.
PROCEDURA
Emitere Autorizatie de Construire/Desfiintare
Documentaţia pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii elaborată în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în temeiul şi cu respectarea prevederilor documentaţiilor de urbanism aprobate, potrivit legii, pe lângă cererea pentru emiterea autorizaţiei de construire, inclusiv anexa – se utilizează formularul-model F.8 “CERERE pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare”
Taxă emitere autorizație de construire:
- 0,5% din valoarea devizului de calcul pentru clădiri rezidențiale sau cladiri-anexă;
- 1% din valoarea devizului de calcul pentru alte construcții decât cele rezidentiale (alte destinații);
Taxă emitere autorizație desființare:
- 0,1% din valoarea impozabilă stabilită pentru determinarea impozitului pe cladiri.
Taxă arhitectură:
- 0,05% din valoarea devizului de calcul.
Odata cu depunerea cererii pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare, solicitantul va face dovada achitarii taxelor.
Plata se poate face online prin contul RO 75TREZ69121160203XXXXX, C.U.I. 4350645, prin TREZORERIA Focsani pentru taxele de autorizare.
Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism.
PROCEDURA
Emitere certificat de urbanism
Solicitantul certificatului de urbanism este persoana fizica sau juridica interesata sa primeasca de la autoritatea administratiei publice competente informatii cu privire la un imobil, teren si/sau constructii in scopurile definite la art. 6 din lege.
In vederea eliberarii certificatului de urbanism solicitantul se va adresa Primariei Municipiului Focsani depunand o cerere conform formularului F.1 - CERERE pentru emiterea certificatului de urbanism in care se vor inscrie atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism:
localitate, numar cadastral si numar de carte funciara, unde este cazul, daca legea nu dispune altfel, cat si elementele care definesc scopul solicitarii.
- până la 150 mp , inclusiv ….....................................6 lei
- între 151 – 250 mp, inclusiv…................................7 lei
- între 251 -500 mp, inclusiv ….................................9 lei
- între 501- 750 mp, inclusiv …................................... 14 lei
- între 751- 1000 mp, inclusiv …..................................17 lei
- peste 1000mp........... 16+0,01 lei/mp pentru fiecare mp care depășește 1000 mp
Plata se poate face online prin http://www.ghiseul.ro sau prin OP in contul RO 75TREZ69121160203XXXXX, C.U.I-4350645, prin TREZORERIA Focsani.
Structura care se ocupa de cerere este Directia Urbanism.
PROCEDURA
Prelungire Certificat de Urbanism
Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.7 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism) insotita de certificatul de urbanism emis, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se depune cu 15 zile calendaristice inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acestuia.
Plata se poate face online prin http://www.ghiseul.ro sau prin OP in contul RO 75TREZ69121160203XXXXX, C.U.I-4350645, in TREZORERIA Focsani.
Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism.
PROCEDURA
Prelungire Autorizatie de Construire
Pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip (potrivit Formularului - model F.12 - CERERE pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de construire) insotita de autorizatia de construire emisa, in original. Cererea pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire se depune cu 45 zile lucratoare inaintea expirarii datei de valabilitate a acestuia.
Structura care se ocupa de cerere este Serviciul Urbanism.
Servicii de asistență
Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie
