Instituție
Directia Generala Impozite si Taxe Locale Sector 3
Directia Generala Impozite si Taxe Locale Sector 3
Str. Sfânta Vineri Nr. 32, Sector 3, București, Sector 3, RO
Telefon:
Fax:
(021) 327.51.46
Email:
relatii@ditl3.ro
Proceduri disponibile
PROCEDURA
Cerere atribuire loc de parcare pe raza Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti
Cerere atribuire parcare - aceasta va fi completata DOAR de contribuabilii care sunt eligibili sa depuna aceasta documentatie conform listelor publicate la avizerul blocurilor, pe site-ul Primariei Sectorului 3, www.primarie3.ro, la sediul Primarie si pe site-ul Directiei Generale Impozite si Taxe Locale Sector 3 www.ditl3.ro.
- Mai multe detalii referitor la conditiile de participare regasiti pe site-urile mai sus mentionate.
- Mentionam ca toate documentele completate si atasate vor fi considerate valide doar semnate cu un certificat digital calificat!
Aici puteti vizualiza:
HCLS3 - nr.16/29.01.2018
PROCEDURA
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind Impozitele și Taxele Locale respectiv alte venituri datorate către bugetul local al Sectorului 3
Prezenta procedura reglementeaza modalitatea de obtinere a certificatului fiscal aferent persoanelor juridice in cadrul Directiei Generala Impozite si Taxe Locale Sector 3.
- Pentru Certificate de Instrainare* ( cladiri, terenuri, autovehicule ) este necesara plata tuturor obligatiilor cu termen de plata depasit si plata integrala pentru bunul ce urmeaza a fi instrainat.
- Obligatiile se considera achitate in momentul in care a fost debitat contul de trezorerie Consiliul Local Sector 3 si acest fapt se reflecta si in evidentele fiscale ale institutiei emitente.
- Timpul de solutionare 2 zile calendaristice lucratoare.
PROCEDURA
Certificat de atestare fiscala pentru persoane fizice privind Impozitele și Taxele Locale respectiv alte venituri datorate către bugetul local al Sectorului 3
Prezenta procedura reglementeaza modalitatea de obtinere a certificatului fiscal aferent persoanelor fizice in cadrul Directiei Generala Impozite si Taxe Locale Sector 3.
-Cererile de eliberare a certificatului fiscal vor fi semnate de catre solicitant cu semnatura electronica calificata.
-Pentru Certificate de Instrainare*/ Partaj (cladiri, terenuri, autovehicule etc) este necesara plata tuturor obligatiilor cu termen de plata depasit si plata integrala pentru bunul ce urmeaza a fi instrainat.
-In cazul in care notarul public este imputernicit de catre contribuabil in vederea obtinerii certificatului fiscal de vanzare a bunurilor imobile, notarul public va atasa cererii de eliberarea a certificatului fiscal, care va fi semnata electronic de catre acesta, si imputernicirea data de catre vanzator in acest sens.
-Certificatele fiscale pentru dezbaterea succesiunii vor fi solicitate de catre Biroul Notarial unde se va dezbate succesiunea, documentele vor fi semnate electronic de catre notarul public
-Timpul de solutionare 2 zile calendaristice lucratoare.
Servicii de asistență
Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie
