Online
Eliberare certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice
Procedura se adresează persoanelor juridice care au semnătură electronica. Certificatul se emite de organul fiscal la solicitarea contribuabilului, în baza cererii pentru eliberarea certificatului, completată și semnată electronic. Certificatul de atestare fiscală comunicat prin intemediul platformei edirect.e-guvernare poartă semnatura electronică a organului fiscal.
Documentul original este cel în format electronic si se află sub protecția Legii nr.455/2001 privind semnătura electronica. Pentru eliberarea în regim de urgența a certificatului, respectiv în aceeași zi cu cea a depunerii cererii se plătește o taxă de urgenta de 38 lei/ în termen de 24 de ore de la data depunerii cererii, se plătește o taxă de urgenta de 20 lei. Plata se face în contul RO16TREZ40621360206XXXXX, Trezoreria Iași, CF 4541580.
La prima solicitare de comunicare a certificatului prin platforma edirect.e-guvernare, contribuabilul are obligația să depună o cerere prin care optează pentru comunicarea certificatului prin intermediul platformei și împuternicire pentru persoana care depune și semnează electronic cererea de emitere a certificatului.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
