Offline
Atestare asistent maternal
Asistentul maternal este persoana fizică, atestată în condiţiile Ordonanței Guvernului nr. 27/2024, privind condiţiile de obţinere a atestatului, procedura de atestare şi statutul asistentului maternal, cu modificările și completările ulterioare angajată a direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, care asigură la domiciliul său sau, după caz, la reşedinţa sa creşterea, îngrijirea şi educarea copilului pe perioada aplicării măsurii de protecţie specială a plasamentului, a plasamentului în regim de urgenţă pentru copilul separat, temporar sau definitiv, de părinţii săi sau, după caz, în perioada de respiro a unui alt asistent maternal.
Persoanele interesate să devină asistent maternal (cetățeni UE) depun la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului din județul / sectorul municipiului București pe teritoriul căruia își au domiciliul sau, după caz, reședința o cerere de evaluare a capacității lor, însoțită de documentele menționate mai jos. Atestatul este eliberat de Comisia pentru Protecția Copilului din județul/sectorul de domiciliu sau, după caz, reședința.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
Căile de atac: Hotărârile Comisiei pentru Protecția Copilului pot fi atacate la instanța de la domiciliu, în condițiile Legii Contenciosului Administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
