roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita
TARGOVISTE, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 1A
Telefon:
Fax: 0245606041
Email: ajpis.dambovita@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei pentru solicitarea sumelor neincasate de catre persoana cu handicap decedata

Prestatiile sociale neincasate de catre persoana cu handicap decedata, reprezentand indemnizatia si/sau bugetul complementar aferent lunii in care a avut loc decesul beneficiarului, si, dupa caz, prestatiile sociale cuvenite si neincasate pana la data decesului care se platesc sotului supravietuitor, copiilor, parintilor sau, in lipsa acestoara, celorlalti mostenitori legali, in conditiile dreptului comun, la solicitarea acestora.

Sumele prevazute mai sus pot fi solicitate la agentia teritoriala pentru plati si inspectie sociala, de catre mostenitor, in cadrul termenului general de prescriptie, pe baza documentelor care atesta calitatea de mostenitor.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie termică.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică

Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri

Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Venitul Minim de Incluziune
a) ajutor de incluziune;
b) ajutor pentru familia cu copii.
În funcţie de nevoile familiei/persoanei singure, venitul minim de incluziune este însoţit de alte măsuri de asistenţă socială complementare, acordate în bani şi/sau în natură, după cum urmează:
c) stimulente;
d) facilităţi contributive;
e) alte drepturi complementare
Venitul minim de incluziune se constituie din totalitatea sumelor reprezentând ajutor de incluziune și ajutor pentru familia cu copii, care se stabilesc în funcţie de încadrarea în veniturile nete lunare ajustate realizate de familie în următoarele limite:
a) pentru ajutorul de incluziune, până la un venit net lunar ajustat de 275 de lei inclusiv, care se ia în calcul la stabilirea veniturilor cumulate ale familiei;
b) pentru ajutorul de incluziune, până la un venit net lunar ajustat de 400 de lei inclusiv, care se ia în calcul la stabilirea veniturilor persoanei singure cu vârsta de cel puţin 65 de ani;
c) pentru ajutorul pentru familia cu copii, până la un venit net lunar ajustat de 700 de lei inclusiv.
Dreptul se acordă pe bază de cerere-declarație pe propria răspundere, însoțită de acte doveditoare privind componența familiei, veniturile realizate în luna anterioară depunerii cererii de către membrii acesteia și bunurile deținute, inclusiv în alte unități administrativ-teritoriale.
Conținut dosar:
- cerere tip;
- copii după actele de identitate ale tuturor membrilor familiei: soţ/soţie, copii, concubin/concubină;
- copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
- copie după hotărârea de divorţ (dacă este cazul);
- copii după documente din care să rezulte calitatea de tutore/curator, etc. (dacă este cazul);
- copii după hotărârea de plasament familial/sau încuviinţare a adopţiei (dacă este cazul);
- copie după actul de proprietate/închiriere al locuinţei;
- acte doveditoare privind veniturile realizate;
- adeverinţă de venit eliberată ANAF;
- certificat de atestare fiscală privind bunurile deținute;
- copii după acte din care să rezulte încadrarea în categoria persoanelor cu handicap (dacă este cazul);
- alte acte medicale din care să reiasă incapacitatea de muncă;
- dovadă privind frecventarea cursurilor școlare de către copiii aflați în întreținere.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia.

Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze naturale.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului/stimulentului de insertie

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro