Primaria Orasului Nucet
Proceduri disponibile
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Acordului de functionare Alimentatie Publica baruri, restaurante.
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Adeverintei privind Rolul Agricol existent in evidentele Primariei Orasului Nucet.
Procedura mentioneaza actele care trebuie depuse pentru emiterea Ordinului Prefectului.
Procedura presupune documentele necesare eliberarii Certificatului de Nomenclatura Stradala.
Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile înaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, în mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.
Procedura mentioneaza documentele necesare pentru modificarea rolului si eliberarea Adeverintei privind Rolul Agricol
Se elibereaza la solicitarea oricarui solicitant persoana fizica sau juridica care este interesat de adresa din Nomenclatorul stradal al orasului.
