roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Salaj

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Salaj
Str. Gheorghe Lazăr, nr. 53
Telefon:
Fax: 0260610979
Email: ajpis.salaj@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție și a alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încarcă în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încarcă în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizorul de gaze naturale.
PROCEDURA
Eliberarea adeverinței pentru solicitarea sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată

Prestațiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizația și/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, și după caz, prestațiile sociale cuvenite și neachitate până la deces se plătesc soțului supraviețuitor, copiilor, părinților sau în lipsa acestora, celorlalți moștenitori, în condițiile dreptului comun la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate la agenția teritorială pentru plăți și inspecție socială de către moștenitor în termenul general de prescripție, pe baza documentului care atestă calitatea de moștenitor, precum și în situația în care sunt mai mulți moștenitori, declarația pe propria răspundere că ceilalți moștenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică
Până la data de 31 iulie primăriile au obligația de a transmite Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică.

Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încarcă în secțiunea Documente necesare Situația privind beneficiarii și cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri
Până la data de 30 aprilie primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încarcă în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro