Instituție
Primaria Comunei Cruset
Primaria Comunei Cruset
CRUSET, GORJ
Telefon:
Fax:
0253283067
Email:
primaria_cruset@yahoo.com
Proceduri disponibile
PROCEDURA
Procedura privind acordarea ajutorului social
Cererea pentru stabilirea şi acordarea dreptului la venitul minim garantat şi declaraţia privind veniturile se completează de către titular pe baza actelor de stare civilă si a celor doveditoare de venit, se depune şi înregistrează împreuna cu toate actele la Primaria Comunei Cruset, Serviciului Asistenta Sociala.
PROCEDURA
Emitere certificat de urbanism construire/ desființare/ elaborare PUZ, PUD
Prezenta procedură reglementează modalitatea de emitere a certificatului de urbanism construire/ desființare/ elaborare PUZ, PUD în cadrul Primăriei comunei Cruset.
După înregistrarea cererii și verificarea documentelor veți primi un e-mail cu suma și detaliile de plată.
Precizari
Precizari
Art. 19, alin. (2) al Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.50/1991, aprobate prin Ordinul MDRL nr. 839/2009 stabilesc faptul ca certificatul de urbanism este un act de informare cu privire la regimul juridic, economic şi tehnic al imobilului, precum şi la cerinţele urbanistice specificea mplasamentului, determinate în conformitate cu prevederile documentaţiilor de urbanism avizate şi aprobate, document care se eliberează, la cerere, oricărui solicitant - persoană fizică sau persoană juridică - nefiind necesară prezentarea titlului asupra imobilului sau a altui act care să ateste dreptul de proprietate.
Se interzice emitentului să condiţioneze emiterea certificatului de urbanism de elaborarea prealabilă a unei documentaţii de urbanism pentru imobilul în cauză, precum şi a oricăror altor documentaţii tehnice de definire a scopului solicitării.
În aceste condiții, în scopul detalierii intervenției urbanistice propuse, pot fi atașate la documentația legală necesară obligatorie și alte documente elaborate de un proiectant, constând în planuri pe suport cadastral cu situația construcțiilor existente și a celor propuse și memoriu tehnic în care să fie descrise în detaliu propunerile din planuri, cu estimarea impactului lucrărilor propuse asupra vecinătăților; Aceste planuri sunt opționale și au scop exclusiv de informare privind intențiile investitorului, neputând fi vizate spre neschimbare;.
Planurile ce urmează a fi vizate spre neschimbare vor fi extrasele de plan cadastral pe ortofotoplan sau alte planuri eliberate / vizate de Oficiul de cadastru și publicitate imobiliară Gorj, cu evidențierea parcelelor cadastrale pentru care se solicită certificatul de urbanism.
În cazul imobilelor înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară, pot fi vizate spre neschimbare ca anexăa certificatului de urbanism planurile de încadrare în zonă, la una din scările 1:10.000,1:5.000, 1:2.000, 1:1.000, 1:500, după caz, eliberate, la cerere, de către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară (OCPI), cu condiția ca acestea să conțină evidențierea parcelelor cadastrale pentru care se solicită certificatul de urbanism, fără a conține însă propuneri privind intervențiile constructive la nivel de parcelă. Aceste planuri vizate vor putea fi utilizate în cadrul documentațiilor necesare obținerii avizelor solicitate prin certificatul de urbanism.
Planșele ce conțin propuneri de intervenție, solicitate de instituțiile abilitate să emită avizele necesare, vor fi redactate pe suportul topografic vizat de OCPI pentru a fi utilizat la obținerea autorizației de construire, împreună cu planurile vizate spre neschimbare ca anexă la certificatul de urbanism, menționate la paragraful anterior.
PROCEDURA
Anunt incepere lucrari - Primaria comunei Cruset
Precizari cu privire la anuntul de incepere lucrari
In conformitate cu alin.23^1, alin.23^2, alin.23^3, ale art.7 din Legea nr.50/1001 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, beneficiarul are obligatia sa prezinte:
- extrasul de carte funciara din care sa reiasa notarea autorizatiei de construire;
- anuntul facut public intr-un ziar de larga raspundire referitor la autorizatia de construire emisa.
Referitor la caracterul public, continutul autorizatiei de construire va face obiectul studiului la sediul autoritatii publice emitente a actului. (conf. alin.23^5 art.7 din Legea 50/1991- privind autorizarea lucrarilor de constructii).
- extrasul de carte funciara din care sa reiasa notarea autorizatiei de construire;
- anuntul facut public intr-un ziar de larga raspundire referitor la autorizatia de construire emisa.
Referitor la caracterul public, continutul autorizatiei de construire va face obiectul studiului la sediul autoritatii publice emitente a actului. (conf. alin.23^5 art.7 din Legea 50/1991- privind autorizarea lucrarilor de constructii).
Prezenta procedură descrie modalitatea de comunicare a începerii execuției lucrărilor în cadrul Primăriei comunei Cruset.
Servicii de asistență
Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie
