roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Bacau

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Bacau
Bacau strada.Ionita Sandu Sturza nr.63 A
Telefon:
Fax: 0234.588.605
Email: ajpis.bacau@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Eliberarea adeverintei pentru solicitare sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată

Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri
Descriere procedură Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică

Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică.

Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii
Descriere procedură Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică

Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie termică şicuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privindbeneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie termică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de lafurnizor de energie termică.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale
Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale.
PROCEDURA
Transmiterea si inregistrarea dosarului pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei
Până la data de 5 a fiecărei luni primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială/ a Municipiului București.
Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de insterție
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primăriile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro