Aviz M.A.I. – pentru aprobarea planurilor urbanistice zonale (PUZ) sau planurilor urbanistice de detaliu (PUD)
Scopul procedurii: obținerea avizului Ministerului Afacerilor Interne în vederea aprobării documentațiilor de urbanism de tip PUZ - Plan Urbanistic Zonal, sau PUD - Plan Urbanistic de Detaliu.
*Notă: pentru solicitările lansate deja la nivelul PCUe vă informăm că acestea își păstrează valabilitatea, avizul final urmând a fi transmis tot prin intermediul prezentei platforme.
Mai multe informații privind AVIZUL M.A.I. se pot accesa aici.
Lansarea solicitărilor în format electronic privind eliberarea avizului M.A.I. se efectuează prin intermediul HUB-ului de Servicii MAI, disponibil la adresa: https://hub.mai.gov.ro/ , astfel: 2. se înregistrează un cont personal de utilizator astfel:
- se selectează „Autentificare” din dreapta-sus a paginii;
- din pagina încărcată se selectează „Cont nou”;
- se completează toate câmpurile cu informațiile solicitate;
- după completarea acestora, în dreptul câmpului „Email” se selectează butonul „Generează cod de autentificare”;
- acționarea butonului va transmite la adresa de e-mail completată un cod de autentificare ce trebuie introdus în câmpul următor;
- după introducerea codului de autentificare, se selectează butonul „Salvare cont”;
3. după înregistrarea contului de utilizator, introduceți datele în vederea autentificării;
4. în partea de sus a paginii principale se selectează „Servicii”;
5. din pagina încărcată, se selectează butonul „Avize M.A.I. – D.G.L.”;
6. din partea stângă a paginii încărcate, în cadrul categoriei „Adrese de corespondență”puteți introduce mai multe adrese de corespondență pe care le utilizați în mod frecvent. În cazul în care reprezentați o firmă de proiectare, sau mai multe societăți, puteți introduce adrese de corespondență pentru primirea avizelor pentru fiecare dintre acestea;
7. pentru depunerea unei documentații selectați butonul „Lansează Solicitare”;
8. selectați tipul de documentație și adresa de corespondență (introdusă la pct. 6), sau acționați butonul „Adaugă adresă nouă” pentru a completa adresa de corespondență în această etapă;
9. completați toate câmpurile cu informațiile solicitate referitoare la documentație;
10. introduceți fișierele ce alcătuiesc documentația;
11. acționați butonul „Trimite solicitare”.
Pentru depunerea documentațiilor în format electronic nu este necesară anexarea unei cereri tip, fiind suficiente informațiile completate în categoria „Adresă de corespondență” și informațiile despre documentație.
Lista documentelor necesare eliberării avizului M.A.I. este afișată după executarea pasului nr. 8, respectiv după selectarea tipului de documentație.
Avizul final este transmis în format scanat prin intermediul HUB-ului de servicii M.A.I., iar originalul se transmite prin poștă la adresa completată în categoria „Adresă de corespondență”.
Pentru lămuriri suplimentare ne puteți contacta la nr. tel. (021) 264.86.12, operatorii D.G.L. vă stau la dispoziție.
Documentațiile nu se depun pe mail.