Online
PRIMIREA SI INREGISTRAREA DOCUMENTELOR, EXPEDIEREA DOCUMENTELOR, INFORMAREA SI INDRUMAREA CETATENILOR
Scopul procedurii operaţionale este de a stabili desfăşurarea activitătilor privind înregistrarea cererilor şi a corespondenţei în cadrul Compartimentului Registratură din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Curtea de Arges.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
