Primaria Municipiului Deva
Proceduri disponibile
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii de eliberare copii documente / copii conforme cu originalul ale documentelor aflate în depozitul de arhiva
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
sau
2. On-line, la adresa de e-mail: informatica@primariadeva.ro
sau
3. On-line, pe portalul de servicii electronice al Primăriei Deva. (<<< accesează portal >>>)
Solicitantul va plati o taxa de 1 leu / pagină A4 și 1,50 lei / pagină A3.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la rectificarea datelor cu caracter personal prelucrate.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la opoziție.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru înregistrarea vehiculelor care nu necesită înmatriculare.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
sau
2. On-line, la adresa de e-mail: utilitati.publice@primariadeva.ro
sau
3. On-line, pe portalul de servicii electronice al Primăriei Deva. (<<< accesează portal >>>)
Solicitarea de înregistrare a vehiculelor care nu necesită înmatriculare presupune achitarea următoarelor taxe:
Taxă eliberare certificat de înregistrare | Contravaloare plăcuță cu număr de înregistrare | Taxă specială de înregistrare vehicul | |
Motociclu/moped | 30 lei | 23,80 lei | 30 lei |
Tractor agricol/forestier | 30 lei | 47,60 lei | 50 lei |
Remorcă/semiremorcă | 30 lei | 47,60 lei | 40 lei |
Autopropulsat | 30 lei | 47,60 lei | 50 lei |
Atelaj | 30 lei | 47,60 lei | 20 lei |
Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, precum și ale reglementărilor legale în vigoare specifice activității fiecărui emitent.
Toți membrii C.A.U., precum și toți membrii Secretariatului, sunt operatori în cadrul punctului unic de contact http://www.edirect.e-guvernare.ro
Comisia de Acord Unic își desfășoară activitatea prin procedură scrisă în Punctul de Contact Unic electronic eDirect.
Numai documentațiile de autorizare a căror certificat de urbanism a fost emis de Primarul Municipiului Deva vor fi admise în vederea analizării în Comisie și emiterii Acordului Unic.
Numai documentațiile de autorizare în format electronic, semnate cu semnătură electronică (de către solicitant, proiectant, verificator de proiect etc.) vor fi admise în vederea analizării în Comisie și emiterii Acordului Unic.
Documentațiile vor fi semnate cu semnătură electronică calificată sau avansată, definite potrivit prevederilor art.3 pc.11 și 12 din Regulamentul (UE) nr.910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și abrogare a Directivei 1999/93/CE. de către toți specialiștii prevăzuți de lege, corespunzător dreptului de practică profesională dobândit de aceștia, documentul în format electronic având aceeași valoare juridică cu documentul emis în format scriptic.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la ștergerea datelor cu caracter personal – dreptul de a fi uitat.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului de acces la datele cu caracter personal.
Cererea se depune la:
1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25
2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.
Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
