roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Primaria Municipiului Deva

Primaria Municipiului Deva
Piata Unirii, nr.4
Telefon:
Fax:
Email: informatica@primariadeva.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal.

Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



PROCEDURA
Cerere eliberare copii documente / copii conforme cu originalul ale documentelor aflate în depozitul de arhiva

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii de eliberare copii documente / copii conforme cu originalul ale documentelor aflate în depozitul de arhiva

Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

sau

2. On-line, la adresa de e-mail: informatica@primariadeva.ro

sau

3. On-line, pe portalul de servicii electronice al Primăriei Deva. (<<< accesează portal >>>)

Solicitantul va plati o taxa de 1 leu / pagină A4 și 1,50 lei / pagină A3.

PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului la rectificarea datelor cu caracter personal prelucrate

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la rectificarea datelor cu caracter personal prelucrate.


Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului la opoziție

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la opoziție.

Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



PROCEDURA
Cerere înregistrare vehicule care nu necesită înmatriculare

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru înregistrarea vehiculelor care nu necesită înmatriculare.

Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

sau

2. On-line, la adresa de e-mail: utilitati.publice@primariadeva.ro

sau

3. On-line, pe portalul de servicii electronice al Primăriei Deva. (<<< accesează portal >>>)

Solicitarea de ​înregistrare a vehiculelor care nu necesită înmatriculare presupune achitarea următoarelor taxe:


Taxă eliberare certificat de înregistrare
Contravaloare plăcuță cu număr de înregistrare
Taxă specială de înregistrare vehicul
Motociclu/moped
30 lei
23,80 lei
30 lei
Tractor agricol/forestier
30 lei
47,60 lei
50 lei
Remorcă/semiremorcă
30 lei
47,60 lei
40 lei
Autopropulsat
30 lei
47,60 lei
50 lei
Atelaj
30 lei​
47,60 lei
20 lei
PROCEDURA
EMITERE ACORD UNIC
Prezenta procedură este elaborată în baza prevederilor art. 45 alin. (1^1) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, modificată și completată prin Legea nr. 7/2020 și în baza prevederilor din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, aprobate prin Ordinul nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare. Regulamentul stabilește relațiile funcționale, atribuțiile și asigurarea ritmicității funcționării Comisiei pentru acord unic.
Comisia pentru acord unic, denumită în continuare C.A.U, se organizează la nivelul structurilor de specialitate în vederea obținerii, contra cost, în condițiile legii, la cererea solicitantului, a avizelor şi acordurilor necesare autorizării executării lucrărilor de construcții prin emiterea acordului unic.
în raport cu interesul și protecția solicitantului.

Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, precum și ale reglementărilor legale în vigoare specifice activității fiecărui emitent.

Toți membrii C.A.U., precum și toți membrii Secretariatului, sunt operatori în cadrul punctului unic de contact http://www.edirect.e-guvernare.ro

Comisia de Acord Unic își desfășoară activitatea prin procedură scrisă în Punctul de Contact Unic electronic eDirect.

Numai documentațiile de autorizare a căror certificat de urbanism a fost emis de Primarul Municipiului Deva vor fi admise în vederea analizării în Comisie și emiterii Acordului Unic.

Numai documentațiile de autorizare în format electronic, semnate cu semnătură electronică (de către solicitant, proiectant, verificator de proiect etc.) vor fi admise în vederea analizării în Comisie și emiterii Acordului Unic.

Documentațiile vor fi semnate cu semnătură electronică calificată sau avansată, definite potrivit prevederilor art.3 pc.11 și 12 din Regulamentul (UE) nr.910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și abrogare a Directivei 1999/93/CE. de către toți specialiștii prevăzuți de lege, corespunzător dreptului de practică profesională dobândit de aceștia, documentul în format electronic având aceeași valoare juridică cu documentul emis în format scriptic.

PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului la restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal.


Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului la ștergerea datelor cu caracter personal – dreptul de a fi uitat

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului la ștergerea datelor cu caracter personal – dreptul de a fi uitat.


Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



PROCEDURA
Cerere pentru exercitarea dreptului de acces la datele cu caracter personal

Procedura descrie modalitatea de depunere a cererii pentru exercitarea dreptului de acces la datele cu caracter personal.

Cererea se depune la:

1. Centrul de Informare pentru Cetateni situat în Deva, Piata Unirii nr. 4, camera nr. 25

2. On-line, la adresa de e-mail: dpo@primariadeva.ro. Dupa inregistrarea cererii primite, responsabilul cu protectia datelor va va trimite pe mail numarul de inregistrare al acesteia.


Operatorul furnizează persoanei vizate informații privind acțiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22 din GDPR, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.



Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro