roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Iasi

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Iasi
Str. Străpungere Silvestru, nr. 1, Bl L6-7
Telefon:
Fax: 0232/213887
Email: ajpis.iasi@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserţie

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luan naterioară, însoţite de documente justificative, la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială. Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documente justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserţie şi a alocaţiei de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documente justificative, la Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială. Primăriile vor încărca în secţiunea Documente necesare Borderoul şi Cererile cu documente justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie termică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu energie termică, , precum și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie termică și cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire cu energie termică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie termică și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie termică.

PROCEDURA
Eliberarea adeverinţei pentru solicitarea sumelor neîncasate de către persoana cu handicap decedată
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pentru luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creșterea copilului și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu energie electrică

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu energie electrică, și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie electrică și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri

Până la data de 30 aprilie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere documente pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței cu gaze naturale

Până la data de 31 iulie, primăriile au obligația de a transmite Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia.

Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Situația centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale și cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze naturale.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro