Online
URBANISM - Emitere certificat de urbanism
Prezenta procedură reglementează emiterea certificatelor de urbanism de către Instituția Județul Maramureș. Structura care se ocupa de cerere este Compartimentul Preluare Documente.
In vederea eliberarii certificatului de urbanism solicitantul se va adresa Consiliului Județean Maramureș depunand electronic următoarele:
- Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism - formularul F1;
- Elementele de identificare ale imobilului pentru care se solicită certificatul de urbanism;
- Dovada achitării taxei legale (copie). Plata se poate face prin OP in contul RO 10TREZ43621330250XXXXX, C.U.I. 3627315, prin TREZORERIA Baia Mare.
- Alte documente pe care solicitantul le consideră necesare (opțional).
Emiterea certificatului de urbanism este condiționată de transmiterea prin poștă, la sediul emitentului, a formularului F1, în original, dacă acesta nu are semnătură electronică.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
