roepas.ro
favorite_border
RO / EN

Instituție

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Buzau

Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Buzau
Str.Unirii, bl.11D-E
Telefon:
Fax: 0238/724660
Email: ajpis.buzau@mmanpis.ro

Proceduri disponibile

PROCEDURA
Atestarea pregătirii şi experienţei profesionale în scopul recunoaşterii experienţei profesionale dobândite pe teritoriul României de persoanele care doresc să exercite activităţi pe teritoriul unui alt stat membru al UE, SEE sau Confederaţiei Elveţiene

Procedura de atestare a pregătirii şi experienţei profesionale în scopul recunoaşterii experienţei profesionale dobândite pe teritoriul României de persoanele care doresc să exercite pe teritoriul unui alt stat membru al UE, SEE sau Confederaţiei Elveţiene activităţile cuprinse în Anexa IV la Directiva 2005/36/CE a Parlamentului European şi a Consiliului privind recunoaşterea calificărilor profesionale.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social (VMG)

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară. Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară. Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea ajutorului social și a alocației pentru susținerea familiei

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară.
Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară.
Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Eliberarea adeverinței pentru solicitarea sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată

Prestațiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată (indemnizația și/sau bugetul personal complementar pe luna în care a survenit decesul și, după caz, prestațiile sociale cuvenite și neachitate până la deces se plătesc moștenitorului (soțul supraviețuitor, copii, părinții sau, în lipsa acestora, celorlalți moștenitori în condițiile dreptului comun), la solicitarea acestuia. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate de către moștenitor la Agenția teritorială pentru Plăți și Inspecție Socială, în termenul general de prescripție, pe baza documentului care atestă calitatea de moștenitor și a declarației pe proprie răspundere că ceilalți moștenitori (în situația în care sunt mai mulți moștenitori) nu solicită aceste sume.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei (ASF)

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară. Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.


PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea stimulentului de inserție

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară. Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Transmitere dosar pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Pânăla data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază deborderou, cererile, însoţite de documentelejustificative, înregistrate în luna anterioară. Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

PROCEDURA
Transmiterea și înregistrarea dosarului pentru acordarea stimulentului de inserție și a alocației de stat pentru copii

Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, pe bază de borderou, cererile, însoţite de documentele justificative, înregistrate în luna anterioară.
Primăriile vor încărca, în secțiunea Documente necesare, Borderoul, Cererile și documentele justificative.

Servicii de asistență

Nu au fost configurate servicii de asistenta pentru aceasta institutie

roepas.ro
Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
Informații
© 2024 roepas.ro