Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Olt
Proceduri disponibile
Titularul dreptului de indemnizatie pentru cresterea copilului poate solicita eliberarea unei adeverinte din care sa reiasa perioada si cuantumul indemnizatie. Aceasta adeverinta este solicita in scopul calcularii indemnizatiei de somaj, concediului medical, sau in vederea accesarii unor credite bancare, dupa caz.
Până la data de 31 iulie primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică. Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie electrică și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie electrică.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoțite de documentele justificative, la Agenția Județeană pentru Plăți si Inspecție Socială Olt. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documente justificative.
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu gaze naturale și Borderoul cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi cuantumul efectiv al acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de gaze natural.
Până la data de 31 iulie, primăriile au obligaţia de a transmite Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică, precum și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Situatia privind beneficiarii şi cuantumul ajutoarelor pentru energie termică și Borderoul centralizator cuprinzând beneficiarii ajutorului pentru energie termică şi cuantumul acestuia, certificat de primar, după primirea de la furnizor de energie termică.
Până la data de 30 aprilie primăriile au obligaţia de a transmite Situaţia centralizatoare privind titularii ajutoarelor de încălzire a locuinței cu combustibili solizi sau petrolieri, la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Olt. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 5 a fiecșrei luni, primăriile au obligația de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioara, însoțite de documentele justificative, la Agenția Judțeana pentru Plăți și Inspecție Socială. Primăriile vor încărca în secțiunea Documente necesare Borderoul și Cererile cu documente justificative.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
Până la data de 5 a fiecărei luni, primăriile au obligaţia de a transmite pe bază de borderou cererile înregistrate în luna anterioară, însoţite de documentele justificative, la Ageția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială. Primariile vor încarca în secțiunea Documente necesare Borderoul si Cererile cu documentele justificative.
